Broken Roads är Fallout i Australien, och släpps i november

Robot
Broken Roads är Fallout i Australien, och släpps i november
Medlem

Spelade deras demo, gillar deras moral-system som är knutet till olika personlighetstyper (vet inte vad den riktiga termen är, någon som är bevandrad inom psykologi har säkert bättre koll). Kändes bra i övrigt också. Skulle lätt kunna tänka mig att spela det men har lite mycket just nu, så det blir nog nästa år.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Australien känns faktiskt mer intressant på förhand än någon random värld som man måste uppfinna.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Coolt! Det är det första jag sett om det här spelet. Ännu ett tillägg på spela-listan i år.

FM-guru
F.d. Sisyr

Sett fram emot detta rätt länge nu. Hoppas det levererar!

Medlem

Mad max+fallout= fungerar. Förväntningar mig många dödliga insekter och djur. Precis som i verkligheten...

Medlem

Min känsla från demot var typ
"Inte dåligt gjort.. Men ysch vad jävla Bloodborne det var.. Why this game at all, even?"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av smuts:

gillar deras moral-system som är knutet till olika personlighetstyper (vet inte vad den riktiga termen är, någon som är bevandrad inom psykologi har säkert bättre koll).

Typ Myers-Briggs kanske? Det har trendat en del senaste åren.

https://en.wikipedia.org/wiki/Myers%E2%80%93Briggs_Type_Indic...


signatur

subterranean homesick alien

Skribent

Får Disco Elysium-vibbar. Blir glad.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Anton Q:

Min känsla från demot var typ
"Inte dåligt gjort.. Men ysch vad jävla Bloodborne det var.. Why this game at all, even?"

Är det Lies of P du tänker på nu? För Broken Roads och Bloodborne har ju inte många likheter.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Är det Lies of P du tänker på nu? För Broken Roads och Bloodborne har ju inte många likheter.

Tror jag har kommenterat fel nyhet somehow.

Öl's fel.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar