Party Animals kritiseras för att utlovat offline-spelande saknas
Anslutning för offline är alltid oacceptabelt. Jag vet inget om detta spelet, men hoppas det går åt helvete för dem.
Ja för det är väldigt vanligt att man inte har internet 2023. Och nej, jag bryr mig inte alls om det alltid krävs anslutning, stängs servrarna ner om 10 år så får det väl vara så, finns fler spel. Tycker det är konstigt att bry sig om det här "icke problemet"?
Ja för det är väldigt vanligt att man inte har internet 2023. Och nej, jag bryr mig inte alls om det alltid krävs anslutning, stängs servrarna ner om 10 år så får det väl vara så, finns fler spel. Tycker det är konstigt att bry sig om det här "icke problemet"?
Långt ifrån ett icke problem när inte alla har en bra och stabil uppkoppling. Dessutom så formulerade de sig väldigt märkligt gällande hela offline grejen så vissa har köpt spelet och blivit missnöjda (med all rätt).
Jag förstår inte varför utvecklarna tycker det är missvisande på något sätt. Tycker det framgår väldigt tydligt i produktbeskrivningen vad som gäller.
"Det står att spelet stödjer både online och offline. Så det går alltså att spela utan internet?"
"Nej, du behöver vara ansluten till internet för att spela."
"Så spelet stödjer inte offline?"
"Jo, det går som sagt att spela både online och offline."
"Men bara om jag är ansluten till internet?"
"Ja."
"Så jag kan bara spela offline om jag är online?"
"Det stämmer! Spelet stödjer både online och offline. Det står tydligt i produktbeskrivningen."
. Det är väldigt vanligt att folk inte har stabil internet-uppkoppling, särskilt utanför Sverige. För egen del har jag inget bredband överhuvudtaget i sommarstugan och där spelar jag mycket. Hela iden är idiotisk och ologisk från utvecklarnas sida och jag hoppas också på fiasko.