FZ Play – Super Mario Bros. Wonder
Är det 20:00 som gäller eller 20:30 som igår?
20:00. Annat som gjorde att det blev sent igår
20:00. Annat som gjorde att det blev sent igår
Chatten kom fram till att han hade problem med att få på sig spindelmandräkten
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se
Chatten kom fram till att han hade problem med att få på sig spindelmandräkten
Sitter med Sambon och lirar Wonder nu! Mycket roligt och härliga inslag av Elefantkraftet. Vi tog Kompledigt hela dagen för detta. Lätt värt det! 5 av 5 får spelet med tanke på nya innovativa idéer och att det är länge sedan ett nytt Mario spel.
Har kört ett antal timmar och jäklar vad kreativt och roligt det är, otroligt snygga animationer också.
Jag smorde in båda joycons med kokosolja, känns fantastiskt än så länge! 5/5
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Testar vi köra online herr wakkaah??
Inte omöjligt! Min friend code är SW-8526-6327-7791 på Nintendo. Lägg till mig så ser vi om det blir läge!
Riktigt kul kväll med ett väldigt bra spel. Nice med en utmaning på slutet av streamen också!
Kul 2D-Mario... trevlig stream.. må gott kamrater!
PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)
Är det bara jag som vill se en rejäl uppföljare till Super Mario Bros 2 och King Wart?
Det hade jag inte tackat nej till!
Är det bara jag som vill se en rejäl uppföljare till Super Mario Bros 2 och King Wart?
Det hade ju varit awesome