Spider-Man 2 är det snabbast säljande Playstation Studios-spelet någonsin

Robot
Spider-Man 2 är det snabbast säljande Playstation Studios-spelet någonsin

2,5 miljoner exemplar har hittills sålts.

#Insomniac, #Spider-man-2, #nyhetstips


Medlem

Mina pengar har de inte fått. Än i alla fall. Jag stod emot hypen.

Medlem

Jag har inte känt av någon hype, men bra siffror för utvecklarna.

Medlem
Skrivet av Foldon:

Jag har inte känt av någon hype, men bra siffror för utvecklarna.

Ja, nu vet de vad spelarna vill ha. Så nästa spel blir ännu större, med fler spelbara karaktärer. Efter några år när de gjort lite som med Assassin's Creed så går de tillbaka till rötterna.

Medlem

Nådde hela 6% av spelarbasen på ett dygn. Förstår att det varit ett starkt köpsug när det är deras första spel i år. Bra jobbat, undrar vad de räknade med?

Medlem

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Verkar vara en riktig skräpkanal du länkat till (inriktad mot en specifik demografi), vilket blir rätt tydligt om man tittar på kanalens uppladdningshistorik, så inte direkt något att bry sig om. Ser för övrigt fram emot att köra igenom spelet senare i vinter och plocka ännu en Platinum.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Gutt att bra spel fortfarande säljer👍

Efter i runda slängar 10 timmar har jag stött på ett par buggar men inga större grejer. En fiendesoldat låg på marken och snurrade runt en stund efter han fått smisk, ganska kul och vi skrattade gott här hemma. En annan gång fastnade vi i luften i "spiderman-hopp-pose" och har även fastnat när vi skulle gå upp för en lina som det var lite vinkel på. De gångerna vi fastnade berodde med största sannolikhet på den som spelade här hemma som tycker buggar är lite kul och inte riktigt spelar på ett vad jag skulle kalla normalt sätt^^.

Så enligt mig är det nästintill buggfritt hittills.
Kul spel!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Gutt att bra spel fortfarande säljer👍

Efter i runda slängar 10 timmar har jag stött på ett par buggar men inga större grejer. En fiendesoldat låg på marken och snurrade runt en stund efter han fått smisk, ganska kul och vi skrattade gott här hemma. En annan gång fastnade vi i luften i "spiderman-hopp-pose" och har även fastnat när vi skulle gå upp för en lina som det var lite vinkel på. De gångerna vi fastnade berodde med största sannolikhet på den som spelade här hemma som tycker buggar är lite kul och inte riktigt spelar på ett vad jag skulle kalla normalt sätt^^.

Så enligt mig är det nästintill buggfritt hittills.
Kul spel!

Här kraschar det tyvärr jävligt mycket 😞


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

1 crash, 3 buggar.

Bästa PS5 spelet och garanterat ett av de mest polerade releaserna i år, flawless. (krävs dock inte mycket nu för tiden)

Platinum, helt tom map. Allting upplåst. 25h.
Sålt på blocket inom 40 minuter. 600kr tillbaka av 800. (200kr för AAA är bra grejer)

Kontrollen fick stickdrift (mitt 3e byte sedan release) säljer nu mitt PS5, och köper nytt när Death Stranding/Wolverine kommer. Det står bara och dammar mellan exklusiva releaser.

Medlem
Skrivet av N_micke:

Här kraschar det tyvärr jävligt mycket 😞

Det sägs bli mycket värre efter första patchen, de löser det förmodligen i kommande patchar.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Det sägs bli mycket värre efter första patchen, de löser det förmodligen i kommande patchar.

Lappa och laga...

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Det sägs bli mycket värre efter första patchen, de löser det förmodligen i kommande patchar.

Ja det rättar säkert till sig (men störande när man fick hem det igår). Testade nu lite snabbt att stänga av vrr vilket gjorde att det inte kraschat på de 20 min jag hann testa. Om det nu kan påverka vet inte jag men. Återstår att se

Edit: tog även ut o satte i skivan igen, läste nånstans om att det hjälpte vid den felkoden (i ett annat ärende dock)


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Här kraschar det tyvärr jävligt mycket 😞

Märkligt att samma spel kan skilja så pass mycket ändå. Har inte kraschat en enda gång för mig.

Medlem

900 kr är de inte värt, de var ett okej spel, inte värt högsta betyg.

Avstängd
Skrivet av gorbatjov:

Märkligt att samma spel kan skilja så pass mycket ändå. Har inte kraschat en enda gång för mig.

Finns alltid avvikelser, men för den breda majoriteten är det stabilt vilket är härligt att läsa. Var glad att det inte är ett Starfield debakel där det kraschar och buggar för var och varannan. Men trasiga spel är en del av Bethesda charmen sägs det ju


signatur

Fattar inte varför jag alltid är så öm och har så svårt att gå :(

Medlem
Skrivet av Akterseglaren:

Finns alltid avvikelser, men för den breda majoriteten är det stabilt vilket är härligt att läsa. Var glad att det inte är ett Starfield debakel där det kraschar och buggar för var och varannan. Men trasiga spel är en del av Bethesda charmen sägs det ju

Jo det får vi hoppas att det är. Jag gillar det och har varit förskonad från buggr som sagt. 15 timmar hade jag tydligen spelat. Känns som mycket kvar.

Medlem

Tyvärr fullt av buggar! Har +200 timmar i Starfield men ändå stött på fler buggar i detta över 1 helg 🤦 Fått starta om flera gånger. Men det trots riktigt bra. Dock för kort. Rekommenderar att man spelar både 1an och Miles Morales innan detta då dom absolut går in i varandra!

Medlem

Peppar peppar, så verkar det gått utan krascher sedan jag stängde av VRR (och tog ut skivan o satte i igen)...Grabben har spelat ett par timmar, säger att han haft en krasch men kan inte se nån i fel loggen.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Tyvärr fullt av buggar! Har +200 timmar i Starfield men ändå stött på fler buggar i detta över 1 helg 🤦 Fått starta om flera gånger.

Ouch!

Medlem

Har spelat rätt mycket men bara fått en väldigt lätt bugg. En av dom man hjälper till en ambulans hade vitt ansikte och mörka händer. Det var han som höll på med fyrverkerier. Men jag tror fortfarande inte att det var meningen att han skulle vara så ha ha!

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Tyvärr fullt av buggar! Har +200 timmar i Starfield men ändå stött på fler buggar i detta över 1 helg 🤦 Fått starta om flera gånger. Men det trots riktigt bra. Dock för kort. Rekommenderar att man spelar både 1an och Miles Morales innan detta då dom absolut går in i varandra!

Är där så många buggar i Starfield, oj då, får bli ett köp om nått år istället när buggarna är helt borta

1
Skriv svar