Videoquiz om spelåret 2005!
Fick bara se halva THOR-tröjan! Blev ju nyfiken.
1. Fel
2. Rätt
3. Rätt
4. Rätt
5. Rätt (antog)
6. Fel (inte spelat)
7. Fel
8. Fel (visste men kunde inte erinra mig namnet)
9. Fel
10. Rätt
Bon: Fel
Summa:
5/11
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Det enda jag minns från 2005 är att man kom hem från jobbet och spelade wow varje kväll, men även när man va på jobbet så tänkte man på vad man skulle göra i wow på kvällen.
Vi kommer aldrig få ett lika beroende framkallande spel...
Relaterar!
2005 var lite speciellt för mig, det var året jag fick bredband (är från skogen skogen).
Så Battlefield 2 blev mitt första riktiga mp-onlinespel som jag kunde spela mot andra och blev tokkär i serien.
Minns fortfarande min cd-key utantill till bf2, lite random sådär.
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
2005 var lite speciellt för mig, det var året jag fick bredband (är från skogen skogen).
Så Battlefield 2 blev mitt första riktiga mp-onlinespel som jag kunde spela mot andra och blev tokkär i serien.
Minns fortfarande min cd-key utantill till bf2, lite random sådär.
Samma här! Köpte spelet innan vi hade bredband 2005, insåg att sp bara var små kartor så brydde mig inte om det. Sen när vi fick bredband och jag installerade igen, tryckte på multiplayer och plötsligt så kom serverbrowser, medaljöversikten, allting sånt som inte funkat innan. Och när man spelade en 64p-match första gången, insåg att VoiP fanns. Älskade verkligen det spelet, spelade konstant i 7 års tid. Aaah vilka minnen..
Ducati Streetfighter 848