Har Sony valt bort årsprenumeration?
Båda ni verkar ha ganska långt kvar på era nuvarande perioder. Det kanske är därför ni inte får erbjudandet. Sony vill inte att ni ska bunkra en massa tid om de får för sig att höja priset igen nästa höst. 😃
Nja, 16 december är inte så långt fram tycker jag men det kan nog stämma…
Nja, 16 december är inte så långt fram tycker jag men det kan nog stämma…
Aha, jag tyckte det stod 2024, men jag inser nu att det är nästa betalning om du köper ett år... My mistake.
Verkar som sagt muppigt. Får så här fortfarande när jag loggar in nu
<Uppladdad bildlänk>
Verkar inte som man kan få rabatterat på en hel kommande period, utan bara uppgradera en redan befintlig period, precis som du gjort. Lite virrigt gjort av Sony kan tyckas, jag kan inte få rabatten eftersom min period går ut imorgon, eller jo jag kan få 22 öre i rabatt men det är ointressant 🤣
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Verkar inte som man kan få rabatterat på en hel kommande period, utan bara uppgradera en redan befintlig period, precis som du gjort. Lite virrigt gjort av Sony kan tyckas, jag kan inte få rabatten eftersom min period går ut imorgon, eller jo jag kan få 22 öre i rabatt men det är ointressant 🤣
Nej nej, jag har redan förlängt min. Det ajg åsyftade var att erbjudandet fortfarande var aktivt och borde varit det för alla