Se Game Awards live på FZ i natt!
Spelnyheter, trailers och GOTY-utmärkelser väntar.
#alan-wake-2, #baldurs-gate-3, #game-awards, #resident-evil-4, #spider-man-3, #super-mario-bros-wonder, #zelda-tears-of-the-kingdom
Live för 4e året i rad!
Hade en rätt maffig tenta tidigt imorse, så lär behöva nappa lite för att orka.
Blir att bunkra upp med lite läsk och gott!
Håller tummar för elden ring nytt!
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
<Uppladdad bildlänk>
Okristlig tid för européer med jobb, men jag läser sammanfattningen till morgonkaffet.
Hoppas på nyheter om The Finals!
Ja.. Jag somnar väl typ 01:30 vanligtvis och är en europé med jobb.. Men tänker inte vara uppe längre även fast jag är nattperson.
Okristlig tid för européer med jobb, men jag läser sammanfattningen till morgonkaffet.
Ser mig själv som Europe, jobb har jag med. Jobbar dock natt och råkar vara ledig. Men kristen, där har du kanske rätt, är mer av en agnostiker.. Så ja, är vaken och ska kolla.
9070 XT
9800X3D
Inatt smäller det!
https://www.gosugamers.in/wp-content/uploads/2023/12/elden-ri...
Som vanligt hoppas man också på:
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMDYyNjc3MDYtMTVkYi00Y...
Ge mig även lite överraskningar jag inte visste jag ville ha.
Sluta.. Jag är så svag. Elden ring 😍 Nej jag ska sova... Eller...
Kul! Hade hellre velat haft Ahti på scenen dock(kanske också dyker upp?). Men detta blir nog bra det också.
"Thursday - do not miss the first-ever live performance from PoetsOfTheFall as OLD GODS OF ASGARD from Alan Wake 2 at #TheGameAwards"
The more I practice, the luckier I get.
Varför kan inte sådana här tillställningar hållas fredag eller lördag kväll? De flesta (jag vet, inte alla) har ju "sovmorgon" dagen efter, så skulle ju passa bra.
Men, det vore ju lika ologiskt som att vänta till efter nyår med att göra årsbästa-listor, för året tar ju slut nån gång i slutet av november...
Kul! Hade hellre velat haft Ahti på scenen dock(kanske också dyker upp?). Men detta blir nog bra det också.
https://pbs.twimg.com/media/GAgyxD3WgAEViY6?format=jpg&name=l...
"Thursday - do not miss the first-ever live performance from PoetsOfTheFall as OLD GODS OF ASGARD from Alan Wake 2 at #TheGameAwards"
PotF sparkar bra med stjärt live, nästan värt att hålla sig vaken bara för att se det. Lite bitter över att det inte finns något schema (har iaf inte lyckats hitta något, rätta mig gärna om jag har fel) så man vet ungefär när det är.
En av låtarna från AW2 rekommenderas dock för stunden (texten innehåller dock fortfarande en hel del beskrivningar av spelets, dock främst AW1, handling, så den ses/lyssnas på på egen risk):
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
PotF sparkar bra med stjärt live, nästan värt att hålla sig vaken bara för att se det. Lite bitter över att det inte finns något schema (har iaf inte lyckats hitta något, rätta mig gärna om jag har fel) så man vet ungefär när det är.
En någorlunda spoilerfri musikvideo från AW2 rekommenderas dock för stunden:
https://www.youtube.com/watch?v=uxs_HYw_mLk
Spoilerfri, my ass! Har man inte spelat spelet men har någon form av intention att göra det framöver ska man givetvis hålla sig långt, långt borta från den där videon och uppleva det själv!
Börjar 07 imorgon, man är lite crazy. GOD OF WAR DLC , GRATIS, December 5!!! HAHA sony <3
December 12 va?
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
December 12 va?
Ja, menade 5 dagar kvar haha!
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Alan wake 2 kommer ta hem hela gameawards. Spelet släpptes just i samband med att röstningen öppnade. Så ganska givet
Jag hoppas du har rätt mannen!
Jag hoppas du har rätt mannen!
Det tror jag att jag har Detta är trots allt en popularitetstävling och timing är alltid viktigt i dem när det är så många bra kandidater som skulle kunna ta hem det.
Spoilerfri, my ass! Har man inte spelat spelet men har någon form av intention att göra det framöver ska man givetvis hålla sig långt, långt borta från den där videon och uppleva det själv!
förhållandevis (inte minst sett till sammanhanget) inte minst när det kommer till AW2 - men har man däremot inte spelat AW1... ja, där har du en *väldigt* god poäng. Jag byter ut till lyrics-videon i stället. ^^ Där är referenserna mer vaga och i låttext, men för den som har som avsikt att spela ettan och/eller tvåan ses den fortfarande på egen risk. Du får byta URL i quoten om du vill också, jag ber om ursäkt att jag blev lite overzealous där. ^^
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Teaser videon för Last Sentinel såg sjukt bra ut.