Se GTA VI-trailern återskapad i GTA V

Robot
Se GTA VI-trailern återskapad i GTA V

Jodå, det syns att femman börjar bli några år gammal.

#gta-v, #gta-vi


Inaktiv

Där ser man definitivt skillnaden som ni säger. Blir att planera PC uppgraderingen till PC release tyyp 2027

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Där ser man definitivt skillnaden som ni säger. Blir att planera PC uppgraderingen till PC release tyyp 2027

Och då ser det ändå ut att vara ett par mods installerade. Samt att det är PC versionen. GTA 6 trailern är från konsol.

Medlem

Hade inte förvånnat mig om moddarna skapar hela GTA6 världen i GTA5 innan rockstar släpper GTA6 officielt


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Några år. Online har verkligen förstört för oss ordentligt. Och om Rockstar får bestämma så kommer GTAVI göra döds stöten med singel player delen. Förväntar mig inte att få hinna spela GTAVII innan jag dör.

Medlem

Och så finns det vissa människor som inte ser någon skillnad 😂 Skaffa er ett par riktigt FETA nya glasögon.

Medlem

TRUST?

TRUST!

Medlem

Tycker att side by side-versionen var rätt intressant


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av smuts:

https://www.youtube.com/watch?v=otXToYsC9Uo

Tycker att side by side-versionen var rätt intressant

Twerking animationen har förbättrats radikalt. Banbrytande säger vissa.

Medlem

Snubblade över den här fast då är det Red dead redemption 2 istället, tyckte den var riktigt bra gjord


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar