Alla Activision Blizzard-spel kommer till Game Pass - Diablo 4 först ut i mars

Robot
Alla Activision Blizzard-spel kommer till Game Pass - Diablo 4 först ut i mars

Oklart när World of Warcraft och Call of Duty ansluter.

#blizzard, #diablo-4, #game-pass, #microsoft, #xbox


Medlem

Dags för Blizzard att snabba på utvecklingen av enorma mängder microtransactions med andra ord så att alla GP-spelare kan spendera hutlösa summor på digitala cosmetics.

Medlem

Kändes som mycket väsen för ingenting?


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Kommer bli riktigt nice!

Medlem

Allt låter bra, kul att det kommer en ny xbox i framtiden vart ju orolig att det bara skulle bli ps och N ett tag nu i veckan

Medlem

Diablo 4 borde ändå vara free2play med tanke på all skit dom kränger i det spelet.

Medlem

Det jag upplever med Xbox att det inte finns titlar som riktigt stora (ev. Starfield undantag). Men Playstation har Spider-Man, God of War, The Last of Us. Spel som jag upplever större och mer kvalitativa. Jag vill ha mer spel av denna typ på min Xbox.

(Blir det någon kommentar i stil med ”köp en PS5 om du vill ha dem spelen”?)

Medlem

Detta känns spontant som gamla nyheter men kul att det blir bekräftat åtminstone 👍

Medlem

Så hur många fler spelare måste Wow tappa innan det kommer till GamePass är ju frågan :/

Medlem
Skrivet av Stripe:

Det jag upplever med Xbox att det inte finns titlar som riktigt stora (ev. Starfield undantag). Men Playstation har Spider-Man, God of War, The Last of Us. Spel som jag upplever större och mer kvalitativa. Jag vill ha mer spel av denna typ på min Xbox.

(Blir det någon kommentar i stil med ”köp en PS5 om du vill ha dem spelen”?)

Kan väl hålla med om att The Last of Us är en stor titel, men för egen del för de andra du nämde så även om de inte är dåliga så skulle jag kunna överleva utan både Spider-Man och God of War. Skulle lika gärna kunna köra Suicide squad:Kill the justice league för att få min dos av superhjältar , Istället för de senare God of war kan jag lira multiplatformspelet Atlas Fallen som jag hade minst lika kul med.

Medlem

Som gjort för att Blizzard ska göra ännu mer skit. Ingen som gillat Blizzards spel historiskt kan vara nöjd med detta.

Medlem

Sony är nödvändigt om man vill spela vissa spel.
Xbox är en konsol (punkt, lol). Microsoft har i princip sagt, äger du en bra pc så behöver du ingen xbox. Tycker det låter grymt snällt. Hoppas gamepass lyckas vidare så detta kan fortgå.

Geeks Gaming

Kan vi få alla klassiska CoD så hade de varit nice.

Medlem
Medlem

Antar att Gamepass-spelare slipper månadskostnad i WoW när det väl kommer, vore ju märkligt att be sina kunder betala två gånger.

Dex
Medlem
Skrivet av kebbe:

Antar att Gamepass-spelare slipper månadskostnad i WoW när det väl kommer, vore ju märkligt att be sina kunder betala två gånger.

FF14 kommer kräva både Gamepass och FF14s egna subscription så man ska nog inte hoppas för mycket
Så klart skillnad på WoW då det nu är deras egna titel, men kan dom göra så med FF14 så kan dom säkerligen göra samma med WoW också

Medlem

Fan va jag önskar att jag inte köpte Diablo 4.

Medlem

Man kanske tjänar $5 i månaden om man kör wow på gamepass men det är nog max hur snällt det blir, dom vill ju få in folk i gamepass också

Medlem

Det var ingen podcast utan en helt vanlig YouTube video som var förinspelad som sedan laddades upp senare på YouTube.

Medlem

Var inte CoD låst till typ 2025 enligt äldre avtal?
Alltså att de inte får släppa CoD på GP innan dess

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Var inte CoD låst till typ 2025 enligt äldre avtal?
Alltså att de inte får släppa CoD på GP innan dess

Jag kan ha fel men har för mig att det bara gällde nyare (oklart hur nytt) titlar.

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Jag kan ha fel men har för mig att det bara gällde nyare (oklart hur nytt) titlar.

Jo precis, det var så jag uppfattade det också.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Så hur många fler spelare måste Wow tappa innan det kommer till GamePass är ju frågan :/

Min fråga är hur många spelare behöver dom tappa innan det kommer en uppföljare

Medlem

Så det är därför de kränger mounts för mer pengar än spelet kostar

Medlem

Najs för dom tre som spelar D4 Fortfarande


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av roftg:

Min fråga är hur många spelare behöver dom tappa innan det kommer en uppföljare

Vett ifan, tror nog de skulle tjäna på göra ett helt nytt mmo som inte har med Wow att göra.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Det jag upplever med Xbox att det inte finns titlar som riktigt stora (ev. Starfield undantag). Men Playstation har Spider-Man, God of War, The Last of Us. Spel som jag upplever större och mer kvalitativa. Jag vill ha mer spel av denna typ på min Xbox.

(Blir det någon kommentar i stil med ”köp en PS5 om du vill ha dem spelen”?)

God of war, Last of us och Spiderman finns på PC även Starfield, just saying.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Nu börjar jobbet bli klart. Xbox ser ljuset i slutet av tunneln. Activision Blizzard spel börjar komma till Game Pass. Den som väntar på något gott får ibland en hel buffe.

Medlem

Då lär det bli tjat om att skaffa gamepass igen. Men spelar någon i familjen några gpspel sen? Nej!

Quake-konnässsör

Vill inte prova Diablo 4 även om det är "Gratis"

12
Skriv svar