Ett Mandalorian-spel ryktas vara under utveckling av Respawn

Robot
Ett Mandalorian-spel ryktas vara under utveckling av Respawn
CFW
Medlem

Star Wars är dött sedan 2012 och nedgrävt 2017.

Medlem
Skrivet av CFW:

Star Wars är dött sedan 2012 och nedgrävt 2017.

Star Wars är fortfarande i full rullning

Medlem

Respawn gör spelen EA önskar de varit smarta nog att göra. Riktigt bra spel


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

Respawn gör spelen EA önskar de varit smarta nog att göra. Riktigt bra spel

Respawn är ju EA...


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Ett modernt spel i stil med Jango Fett spelet från 2002, eller när det nu kom, vore drömmen
Hoppas dock vi får spela som någon annan än herr Mandalorian från tv serien. Hans karaktär, tycker jag, är ganska trist och ointressant samt vore kul med någon ny bekantskap.

Medlem

Gillade deras första Star Wars-spel, inte spelat nya än, så är pepp på denna! Hoppas vi får spela med Baby Yoda också!

Medlem

Har inte de senaste veckorna fått oss att sluta lyssna på rykten?

Medlem
Skrivet av CFW:

Star Wars är dött sedan 2012 och nedgrävt 2017.

Alltså ja och nej.

För det mesta ja, då den absoluta majoriteten av det som Disney har producerat har varit skräp.

Däremot så var de första två säsongerna av The Mandalorian faktiskt ganska bra. Rogue One och Andor skulle jag faktiskt säga var fullträffar i toppklass.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Alltså ja och nej.

För det mesta ja, då den absoluta majoriteten av det som Disney har producerat har varit skräp.

Däremot så var de första två säsongerna av The Mandalorian faktiskt ganska bra. Rogue One och Andor skulle jag faktiskt säga var fullträffar i toppklass.

Rogue One i toppklass? ☺️

Jag ser att du har en hel del god vilja min bror. 🥰

För mig är all modern Star Wars identitetspolitiskt skräp.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Rogue One i toppklass? ☺️

Jag ser att du har en hel del god vilja min bror. 🥰

För mig är all modern Star Wars identitetspolitiskt skräp.

Rogue one var väl ok? För mig är kulturkrigande rätt tragiskt


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Spelar Jedi: Survivor just nu och det är riktigt bra. Ett mandaloriabspel i samma anda låter ju helt fantastiskt. Håller tummarna.

Testpilot

Ett drömspel för mig! Älskar Mandalorian.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Däremot så var de första två säsongerna av The Mandalorian faktiskt ganska bra. Rogue One och Andor skulle jag faktiskt säga var fullträffar i toppklass.

Håller helt med! Rouge One är lätt den bästa filmen efter 4-6 ( konkurrensen är ju dock inte stenhård, men närmare orginalfilmerna än något annat). Medan Andor kan vara det bästa som gjorts i det universumet.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

För mig är all modern Star Wars identitetspolitiskt skräp.

Aha. Du är en sån.

Medlem

Hade velat spela en remake på Kyle Katarn [Jedi knight darkforces ii] och ett nytt spel med Kyle. Men det är ju en spinoff saga som förmodligen inte passar Disney idag tyvärr.

Perspektivet att både kunna köra first person och third person tycker jag de dock borde fortsätta med. Om det blir Mandalorian så hade jag velat kunna spela i båda perspektiven.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar