Palworld brottas med fuskare, men utvecklarna har en plan

Robot
Palworld brottas med fuskare, men utvecklarna har en plan

Utvecklarna har svårt att hinna med.

#palworld


Medlem

Jag gissar att det där är en tuff bit för mindre utvecklare att handskas med, vilket är väldigt trist.
Att göra ett spel som miljontals älskar och betalar för...Check.
Att hindra spelvärldens avskum från att förstöra för alla andra...Work in progress.

Medlem

PvP saknas väl så fuskare spelare inte så stor roll. Som solospelare uppskattar jag dock att man slipper tvingas till något potentielt malware-antifusk som exempelvis med Helldivers 2.

Mos
Medlem
Skrivet av kebbe:

PvP saknas väl så fuskare spelare inte så stor roll. Som solospelare uppskattar jag dock att man slipper tvingas till något potentielt malware-antifusk som exempelvis med Helldivers 2.

Problemet med fusken i Palworld är att du kan tvinga dig in i guilds bli ledare och disbanda guildet så att allt som är byggt förstörs, samt dupes m.m

Så fusken förstör otroligt mycket

Medlem

Höll ögonen öppen för en tråd om detta. Inte så mycket åtgärden, men att fuskare förstör spelet för spelare.

MP spel måste ha dem dessvärre...

Medlem

VD för Pocket Pair borde ju kunna det där med säkerhet eftersom han var med och bildade Coincheck (crypto). Bolaget blev hackat 2018 och det försvann mycket pengar.

Medlem
Skrivet av Maysay:

VD för Pocket Pair borde ju kunna det där med säkerhet eftersom han var med och bildade Coincheck (crypto). Bolaget blev hackat 2018 och det försvann mycket pengar.

Nej, det användes till att finansiera utvecklingen av Palworld.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar