Detta ständiga problem med sladdar

Medlem
Detta ständiga problem med sladdar

Alla dessa sladdar man inte har någon nytta av men som man sparar "de kanske behövs i framtiden" fruktansvärt många usb micro sladdar, den enda saken jag har som laddas med micro usb är Retro 5 kontrollen men den har usb versionen PS3 kontrollerna har så då funkar inte dessa heller. Så nu blev det en utrensning på sladdar. Har ni också detta problemet? Dessa har legat i en ormbunke sedan vi flytta in i huset för 3 år sedan

Medlem

Jodå. Har en hel låda full med gamla sladdar som jag nästan garanterat aldrig kommer använda.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

"Radical closet" med alla sladdar, adaptrar, konverterare, övergångar och skumma kopplingar... MÅSTE sparas!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Akronym:

Jodå. Har en hel låda full med gamla sladdar som jag nästan garanterat aldrig kommer använda.

Det vet man aldrig. Den dagen nån behöver en Firewire-VGA-adapter får man kliva fram som värsta superhjälten.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Återvinner. De betalar dåligt med hyra. Aldrig behövt hitta en gammal kabel någonsin.

Medlem

Jag har ett par lådor på vinden fulla med all världens sladdar. I 19 fall av 20 går jag till ICA och köper en ny sladd.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Återvinner. De betalar dåligt med hyra. Aldrig behövt hitta en gammal kabel någonsin.

Senaste 3 åren hittade jag GBA SP laddare och Ngage laddaren, då hade jag redan beställt en Ngage laddare för jag inte kunde hitta den andra 😑

1
Skriv svar