Secrets of Grindea
Bränn söta kaniner och grinda tills fingrarna blöder i detta svenska retrorollspel.
vore trevligt med en liten inforuta vilka plattformar spelet finns till
Finns enbart till Windows just nu
Och yaaaay! Det här mina polares spel, så himla glad för deras skull
Fotnoten längst ned är där vi brukar skriv vilka plattformar ett spel släppts till. Står det bara PC är det bara PC som gäller.
Står längst ned att det är PC som gäller.
"Writer and Fighter"
Finns enbart till Windows just nu
Och yaaaay! Det här mina polares spel, så himla glad för deras skull
Härligt! De ska var stolta.
"Writer and Fighter"
Ordnat nu! Och som redan sagt: än så länge bara till pc (men visst anar man Switch-potential!?).
Är ruskigt sugen på detta. Tickar fantastiskt många av mina boxar. Funderar på att lira det med ett kompisgäng, men är samtidigt sugen på att spela det för mig själv. Beslut, beslut!
En Bamseponny av folket
Ordnat nu! Och som redan sagt: än så länge bara till pc (men visst anar man Switch-potential!?).
Är ruskigt sugen på detta. Tickar fantastiskt många av mina boxar. Funderar på att lira det med ett kompisgäng, men är samtidigt sugen på att spela det för mig själv. Beslut, beslut!
Ja, jag ser detta egentligen självklart som ett Switch-spelen. Hade varit kul om de släpper spelet på konsol med split screen co-op också.
"Writer and Fighter"
För mycket utzoomat/För små gubbar.
Du kan zooma in, jag kör på 1x zoomen och du kan zooma in till 4x.
"Writer and Fighter"
För mycket utzoomat/För små gubbar.

Står längst ned att det är PC som gäller.
jag som är helt efter, skyller på måndag
När man tittar på videon ser det som ryckigt ut i flytet.
är det youtube som orsakar ?
Det kan vara min inspelning, hade lite problem med overlaygrejen. Det är inte alls ryckigt i normala fall.
"Writer and Fighter"
jag som är helt efter, skyller på måndag
Måndag har vi alla so I know your struggle.
"Writer and Fighter"
Men oj, wow. Kommer ihåg spelet när det presenterades GGA via spelutbildningen på Högskolan på Gotland när jag gick där. Grattis måste jag säga att dom höll ut och nådde mållinjen!
Träffade några av dom på någon mässa och tyckte det kändes så mysigt så vi köpte några kopior för Väldigt Länge Sedan.
Och det slog mig nyss att jag kan lira det på Steamdeck.

1338 - One Step Above