Världens bästa skurk – åttondelsfinaler (del 2)
Bowser mot Diablo och G-Man mot Kane. Nu är åttondelsfinalerna avgjorda!
Harbinger i kvartsfinal... Vad i helskotta.
Japp, det hände!
En Bamseponny av folket
Håller helt med, och slog ut Handsome Jack också.... hade räknat med se han finalen nästan.
Håller helt med, och slog ut Handsome Jack också.... hade räknat med se han finalen nästan.
Att underskatta oss Mass Effect-fans är ett stort misstag 😊
Att underskatta oss Mass Effect-fans är ett stort misstag 😊
Haha, jag gillar också Mass Effect, men Harbinger var väl mest en axelryckning.
Haha, jag gillar också Mass Effect, men Harbinger var väl mest en axelryckning.
Medhåll. Samtliga omröstningar har gått min väg, utom just de som haft med Harbinger. Mass Effect är en bra spelserie men det är ju verkligen inte tack vare skurken. Kan mycket väl vara en av rollspelvärldens tråkigaste antagonister.
Tippar på att det blir Arthas VS GLADOS i final med Arthas som vinnare, bra skurkar men hjärtat säger...
KANE LIVES!
PEACE THROUGH POWER!!!
Japp, det hände!
Snygga brillor! På tal om absolut ingenting som har med topic att göra. 😃

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >
In the name of Kane!
Kane är vår odödlige ledare
Vem har gjort grafiken?... Onödigt att stryka över namn som förlorat.
Rött och blått på vitt är ju nästan ett krigsbrott i sig.
Någon praktikant kanske, ganska jobbigt...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Varför är G-man skurk? Frågar åt en vän.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Varför är G-man skurk? Frågar åt en vän.
oklart
G-man = Noll personlighet, tystlåten och uttråkad
Kain = Färgstark personlighet och rolig
…
G-man vinner stort?!?
Aja… jag vet inte hur Kain skulle stått sig mot Jokern sen. Eller ja… Kain hade sannolikt åkt ut.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
G-man = Noll personlighet, tystlåten och uttråkad
Kain = Färgstark personlighet och rolig
…
G-man vinner stort?!?
Aja… jag vet inte hur Kain skulle stått sig mot Jokern sen. Eller ja… Kain hade sannolikt åkt ut.
Exakt vad jag tänkte..
Jämför antal repliker och hur mycket tid dessa karaktärer faktiskt har i spelen så är det möjligt vilken skillnad. Kane har varit med sen 96 från första C&C och har otaliga timmar med dialoger och filmer, och är en drivande kraft framåt i storyn i alla C&C spel.
G-man poppar upp, står och blegar på spelare från distans för att sedan försvinna. Blablar på i kryptiska meningar och tillför egentligen inte så mycket om man tänker efter..
Ne, G-man borde åkt ut mycket tidigare. Men men, skulle inte förvåna mig om han vinner den här omröstningen nu
Min mardrömfinal vore Harbinger vs. G-man.
Dammråtta vs. Skafferismulor.
Harbringers samlade scener uppnår 13 minuter om man lägger ihop Mass Effect 2 och 3.
https://www.youtube.com/watch?v=UocmKSanunk&ab_channel=Jaguar...
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Någon praktikant kanske, ganska jobbigt...
Jag! Och en gång kallades jag praktikant-Fredrik.
Nu har grafiken filats på ytterligare, så det blir tydligare. Och nej, att stryka över behövs eventuellt inte alls men jag tycker det blir tydligare (även om alltför tjocka streck bevisligen gjorde det otydligare...).
En Bamseponny av folket