Gameplay läcker – från Valves "Deadlock"?
"Mini" Bioshock Infinite.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Är det bara jag som börjar bli lite trött på att alla shooters efter Fortnites succé ska ha den här halvtecknade grafiken?
Fast den stilen har ju funnits sedan långt innan Fortnite? Team Fortress 2 till exempel.
Fast den stilen har ju funnits sedan långt innan Fortnite? Team Fortress 2 till exempel.
Jag vet att den har funnits länge, men nu ska ALLA se ut så...
XDefiant?
Stilen kräver väl inte så mycket av hårdvaran men samtidigt ser helt okey ut. Inte som förr när shooters var det som pressade grafikkorten.
Är det bara jag som börjar bli lite trött på att alla shooters efter Fortnites succé ska ha den här halvtecknade grafiken?
Har fått för mig att den stilen används för att fler ska kunna köra spelen? Blir inte lika resurshungrigt men kan fortfarande se snyggt ut.
Har fått för mig att den stilen används för att fler ska kunna köra spelen? Blir inte lika resurshungrigt men kan fortfarande se snyggt ut.
Dels det, men också för att åldras bättre. The Legend of Zelda: Windwaker till exempel ser bra ut än idag.
Blir förmodligen populärt ändå eftersom det står Valve på spelet trots att marknaden "svämmar över" med dessa typer av hero-shooters.
Hur svårt ska det vara att räkna till 3?
Artifact floppade ju totalt, så behöver inte bli populärt bara för att det är Valve.
Artifact floppade ju totalt, så behöver inte bli populärt bara för att det är Valve.
Kanske har jag levt under sten men har aldrig hört talas om det spelet.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Kanske har jag levt under sten men har aldrig hört talas om det spelet.
collectible card game, som var bra men marknaden var inte sugen på det, för det fanns redan spel som dominerade genren.
Använder de sin egen motor, eller har även dessa gått över till UNreal?
Eftersom de har Source 2-motorn så lär de ju använda den i detta spelet. Bland annat DotA 2, Counter-Strike 2, Half-Life: Alyx och Aperture Desk Job använder den spelmotorn.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Menymusiken. Låter bra.
The more I practice, the luckier I get.
Eftersom de har Source 2-motorn så lär de ju använda den i detta spelet. Bland annat DotA 2, Counter-Strike 2, Half-Life: Alyx och Aperture Desk Job använder den spelmotorn.
Tackar! gjorde snabb googling och fick inte svar direkt