Rea! Spider-Man 2 för 350 kronor

Redaktör
Ponny
Rea! Spider-Man 2 för 350 kronor

Fick notis på morgonen om rea på Spider-Man 2 i PS Store. 704 kronor och jag tänkte "Nu snackar vi!" Sedan såg jag att det kostar hälften så mycket hos ett par fysiska återförsäljare, och då blev det instant köp. Det är alltså boxade Spider-Man 2 man kan haffa för vrakpris. Det digitala är dubbelt så dyrt.

Så: tips, tips! Är ju Days of Play, men detta var det enda jag kände kittlade köpnerven.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Läste rubriken först som "Real Spider-Man 2" och undrade vad det var för något.

Moderator
Skrivet av Kazutoyo:

Haha exakt samma här

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Kazutoyo:

Skrivet av uberpwnage2.0:

Haha exakt samma här

Tyvärr fejk news.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det är Days of Play, så det är rea på flera Playstation titlar både digitalt och fysiskt.
https://blog.playstation.com/2024/05/28/days-of-play-2024-com...
Spider-Man 2 är grymt bra!

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Skribent

Vågar inte köpa. Med min tur så läggs det ut på PS+ nästa månad om jag skulle köpa...

signatur

"Writer and Fighter"

Moderator
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tyvärr fejk news.

Andra gången på kort tid nu efter ni fejk-newsade Half Life 3... Vad har du för försvar till allt detta FREDRIK?!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Grymt bra spel väl värt mer än så! Passa på! Utannonseras förhoppningsvis DLC imorgon också!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Grymt bra spel väl värt mer än så! Passa på! Utannonseras förhoppningsvis DLC imorgon också!

Kollade lite på Webhallen, är ju betydligt mer än Spider-Man 2 på rea!

Eller vad sägs om att spara 900 på en konsol med skivläsare? Eller 1259kr på PSVR2 med spelet Call of the Mountain?

Last of Us 2 Remastered 299

Avatar: Frontiers of Pandora Gold Edition 599

Rise of Ronin 599

Uncharted Legacy of Thieves 199

Och det är bara bästa dealsen enligt mig! Finns mer på Days of Play på Webhallen!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Kollade lite på Webhallen, är ju betydligt mer än Spider-Man 2 på rea!

Eller vad sägs om att spara 900 på en konsol med skivläsare? Eller 1259kr på PSVR2 med spelet Call of the Mountain?

Last of Us 2 Remastered 299

Avatar: Frontiers of Pandora Gold Edition 599

Rise of Ronin 599

Uncharted Legacy of Thieves 199

Och det är bara bästa dealsen enligt mig! Finns mer på Days of Play på Webhallen!

Om du kikar på Prisjakt så kan du se att andra butiker har t.ex. Rise of the Ronin för 399:- eller Final Fantasy VII: Rebirth för 449:-

Rent generellt tycker jag att Webhallen har varit sämre de senaste åren prismässigt, oftast ligger de ett par hundralappar över andra butiker.

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Om du kikar på Prisjakt så kan du se att andra butiker har t.ex. Rise of the Ronin för 399:- eller Final Fantasy VII: Rebirth för 449:-

Rent generellt tycker jag att Webhallen har varit sämre de senaste åren prismässigt, oftast ligger de ett par hundralappar över andra butiker.

Jo, men nu ledde mig startinlägget in på Webhallen och då hittade jag betydligt mer än Spider-Man 2 som först tipsades om. Men Days of Play "firas" såklart på andra hemsidor på internet om en är intresserad av att spara ännu mer.

Inaktiv

Köpte det för 699kr vid release, ligger inplastat än, inte förvånad att det hinner komma under halva priset innan jag ens hunnit spela det

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Skrivet av uberpwnage2.0:

Haha exakt samma här

Jag trodde det var:
Spider-Man
2 för 350kr

Blev besviken när man bara fick köpa en... Fredrik kan inte skriva rubriker... 🙁

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Jag trodde det var:
Spider-Man
2 för 350kr

Blev besviken när man bara fick köpa en... Fredrik kan inte skriva rubriker... 🙁

Ständigt denna Fredrik!

signatur
Medlem

Tack för tipset, det blev ett köp!
Gillade första spelet så detta skall bli spännande 😄

Medlem

Köpte det dagen innan på tradera för 450 då jag kände att jag väntat länge nog 😅

Blev jävligt sugen på att köpa det.. men tror jag väntar tills nästa gång det är på Rea

signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

1
Skriv svar