Rea! Spider-Man 2 för 350 kronor
Fick notis på morgonen om rea på Spider-Man 2 i PS Store. 704 kronor och jag tänkte "Nu snackar vi!" Sedan såg jag att det kostar hälften så mycket hos ett par fysiska återförsäljare, och då blev det instant köp. Det är alltså boxade Spider-Man 2 man kan haffa för vrakpris. Det digitala är dubbelt så dyrt.
Så: tips, tips! Är ju Days of Play, men detta var det enda jag kände kittlade köpnerven.
En Bamseponny av folket
Läste rubriken först som "Real Spider-Man 2" och undrade vad det var för något.
Haha exakt samma här
Haha exakt samma här
Tyvärr fejk news.
En Bamseponny av folket
Det är Days of Play, så det är rea på flera Playstation titlar både digitalt och fysiskt.
https://blog.playstation.com/2024/05/28/days-of-play-2024-com...
Spider-Man 2 är grymt bra!
PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz
Tyvärr fejk news.
Andra gången på kort tid nu efter ni fejk-newsade Half Life 3... Vad har du för försvar till allt detta FREDRIK?!
Grymt bra spel väl värt mer än så! Passa på! Utannonseras förhoppningsvis DLC imorgon också!
Kollade lite på Webhallen, är ju betydligt mer än Spider-Man 2 på rea!
Eller vad sägs om att spara 900 på en konsol med skivläsare? Eller 1259kr på PSVR2 med spelet Call of the Mountain?
Avatar: Frontiers of Pandora Gold Edition 599
Rise of Ronin 599
Uncharted Legacy of Thieves 199
Och det är bara bästa dealsen enligt mig! Finns mer på Days of Play på Webhallen!
Kollade lite på Webhallen, är ju betydligt mer än Spider-Man 2 på rea!
Eller vad sägs om att spara 900 på en konsol med skivläsare? Eller 1259kr på PSVR2 med spelet Call of the Mountain?
Avatar: Frontiers of Pandora Gold Edition 599
Rise of Ronin 599
Uncharted Legacy of Thieves 199
Och det är bara bästa dealsen enligt mig! Finns mer på Days of Play på Webhallen!
Om du kikar på Prisjakt så kan du se att andra butiker har t.ex. Rise of the Ronin för 399:- eller Final Fantasy VII: Rebirth för 449:-
Rent generellt tycker jag att Webhallen har varit sämre de senaste åren prismässigt, oftast ligger de ett par hundralappar över andra butiker.
Om du kikar på Prisjakt så kan du se att andra butiker har t.ex. Rise of the Ronin för 399:- eller Final Fantasy VII: Rebirth för 449:-
Rent generellt tycker jag att Webhallen har varit sämre de senaste åren prismässigt, oftast ligger de ett par hundralappar över andra butiker.
Jo, men nu ledde mig startinlägget in på Webhallen och då hittade jag betydligt mer än Spider-Man 2 som först tipsades om. Men Days of Play "firas" såklart på andra hemsidor på internet om en är intresserad av att spara ännu mer.
Haha exakt samma här
Jag trodde det var:
Spider-Man
2 för 350kr
Blev besviken när man bara fick köpa en... Fredrik kan inte skriva rubriker... 🙁
Blev jävligt sugen på att köpa det.. men tror jag väntar tills nästa gång det är på Rea
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.