Diskutera – Vilket blir ditt sommarspel?
Baldurs Gate 3. Siktar på att lyckas bli klar med första genomspelningen. Börjar närma mig eftertexterna tror jag.
Kört sen release men två småungar med dålig sömn ger lite utrymme för speltid.
Trots tidsbristen är jag jäkligt sugen på en ny vända med en riktigt otrevlig karaktär.
Samma här.
Kört fast i spelet med att jag inte har spelat på flera veckor. Har kommit en bit i spelet.
Kände först att speöet var rätt svårt i strider. Sen kändes det som man lärt sig och strider gick bättre. Nu har det blivigt svårt igen och har svårt att vinna strider.
Är på första genomspelningen men andra spel får min uppmärksamhet ist.
Får hoppas sommaren blir då jag fortsätter och avslutar slutet på sommaren
Först tänkte jag skriva Stardew Valley men helt ärligt så är det nog det sista jag borde spela. Helvete vilken tidstjuv det är... Kanske kommer köra om Starfield fast på PC istället för Xbox den här gången. Sjukt taggad på expansionen. Men även lite sugen att dra igenom Mass Effect spelen... Men det sade jag förra sommaren också och det hände inte så..
Final Fantasy XII och Wow Cataclysm Classic
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor
Jag hoppas på att få tid över att riktigt grotta ner mig i Baldur's Gate 3 och Elden Ring.
Men dottern ska pottränas, så kanske blir det inte så mycket tid över...
Ska hon sitta på pottan 24/7 eller?
1# FZ Troll
Ska hon sitta på pottan 24/7 eller?
Nä men hon ska gå näck och hon kan ännu inte säga till att hon är nödig. Så noggrann övervakning tills hon lärt sig att säga till.
Viam inveniam aut faciam