Diskutera – Vilket blir ditt sommarspel?

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Mcord:

Baldurs Gate 3. Siktar på att lyckas bli klar med första genomspelningen. Börjar närma mig eftertexterna tror jag.
Kört sen release men två småungar med dålig sömn ger lite utrymme för speltid.
Trots tidsbristen är jag jäkligt sugen på en ny vända med en riktigt otrevlig karaktär.

Samma här.
Kört fast i spelet med att jag inte har spelat på flera veckor. Har kommit en bit i spelet.
Kände först att speöet var rätt svårt i strider. Sen kändes det som man lärt sig och strider gick bättre. Nu har det blivigt svårt igen och har svårt att vinna strider.
Är på första genomspelningen men andra spel får min uppmärksamhet ist.
Får hoppas sommaren blir då jag fortsätter och avslutar slutet på sommaren

Medlem

Blir nog FFVII rebirth. Ska bara få tid att klara sista bossen i del 1...
Brukar tyvärr aldrig bli tid för att spela mina sommarspel, trots att jag varje år har en tanke om sådant. Får se om det blir annorlunda i år.

Medlem

Hmm... Jag spår för mig själv, lite blandat från X4, Tarkov, Space engineers, Workers and resources: soviet republic & måste testa Homeworld 3.

Medlem

Elden Ring: Shadow of the Erdtree 🙂

Medlem

ja det får nog bli space marines 2 och fortsätta på mitt star citizen endless grind =D

Medlem

Crusader King III.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

The Isle, Jurassic Park: The Game och The Hunter Primal.
Hade Jurassic Park film-maraton med frugan häromdagen och delen av hjärnan som var besatt av stora monsterödlor vaknade till liv igen.

Medlem

Blir nog Hogwarts Legacy
A Plaguetale Innocence
Greedfall
Shadow of the Erdtee

Medlem

Kanske köper baldurs gate 3 eller Zoria

Men skall försöka efter midsommar att ta mig en bit i immortals fenyx rising, ifall jag inte får krupp på Ubisoft och slänger skiten 😆

Medlem

Blir att fortsätta med gta 5. Ibland köra Snowrunner, Gran turismo 7 och Farming simulator 22.

Medlem

Har påbörjat en ny runda med Valheim med polarna nu när Ashlands har släpppts. Underbart spel Har också dragit igång en ny genomgång av Cyberpunk 2077, det har ju blivit ett riktigt bra spel sedan launch!

signatur

Trust is for fools...

Medlem

Mitt sommarspel blir Alan Wake 1 & 2.

Medlem

Paper Mario Ttyd.

Medlem

Sommaren går i openworld; Nyligen köpt Switch så på takterassen så kommer TotK spelas, har nyligen startat en ny kampanj på RdR2 så det kommer nog att fortsättas på! SAMT att jag (mot mitt förstånd) går till inköp av Elden Ring.. Glad spelsommar!

Medlem

Destiny 2, The Division 2 och Riders Republic. 😀

Medlem

Har pågrund av jobb och andra anledningar inte hunnit spela klart Baldur's Gate 3. Det har tagit sin tid men nu är jag i slutet av akt 2. Otroligt välgjort och roligt spel! Kan redan säga att det är en av bästa spelen som jag har lirat.

Jag hoppas på att få tid över att riktigt grotta ner mig i Baldur's Gate 3 och Elden Ring.
Men dottern ska pottränas, så kanske blir det inte så mycket tid över...

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Först tänkte jag skriva Stardew Valley men helt ärligt så är det nog det sista jag borde spela. Helvete vilken tidstjuv det är... Kanske kommer köra om Starfield fast på PC istället för Xbox den här gången. Sjukt taggad på expansionen. Men även lite sugen att dra igenom Mass Effect spelen... Men det sade jag förra sommaren också och det hände inte så..

Avstängd

Once human kommer det bli med lite pauser för andra spel,körde det nu på sista speltestet ock blev väldigt glad för det passar en gammal göbbe som jag.

signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Final Fantasy XII och Wow Cataclysm Classic

signatur

CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor

Inaktiv

Betar av backloggen typ.

Medlem

Fable 1-3

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Jag hoppas på att få tid över att riktigt grotta ner mig i Baldur's Gate 3 och Elden Ring.
Men dottern ska pottränas, så kanske blir det inte så mycket tid över...

Ska hon sitta på pottan 24/7 eller?

signatur

1# FZ Troll

Skrivet av robbis:

Ska hon sitta på pottan 24/7 eller?

Nä men hon ska gå näck och hon kan ännu inte säga till att hon är nödig. Så noggrann övervakning tills hon lärt sig att säga till.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Monster Hunter Stories 2 och Metroid Prime Hunters. Eventuellt Metroid prime 2 - 3. Sen tänkte jag se klart Star Trek TNG.

Medlem

Kommer bli en hel del Elden ring,
Men även VRising och Helldivers 2.

Medlem

Valheim! nu när ashlands finns, så ska det nötas.

Medlem

Final Fantasy XIV Dawntrail 🤩

Medlem

Workers & Resources släpptes precis och körde det nu i helgen. Riktigt roligt spel så kanske det blir detta man spelar under sommaren!

123
Skriv svar