Fler och fler spelar på Steam med kontroll – Xbox-kontrollen solklart störst
"så enkelt är det"
grattis.
du vann pris för dagens sämsta argument.
Okej. Ni tomtar kan bara klaga på batteriet. Det är årets sämsta skämt.
Köp en på black friday så sparar du ännu mer pengar om du inte har råd. Att klaga på Xbox kontrollern bara för att man är fattig känns ja.. då är det inte fel på varken batteri eller kontrollern utan din ekonomi.
Själv köpte jag mina Nintendo Switch pro kontrollers när dom var nya och svår att få tag på för 900kr styck.
Har skrivit, literally minst 5 inlägg vad jag tycker om batteriet. Ska jag skriva det i caps också så ni tröga jävlar fattar? INGEN FUCKING BRYR SIG OM BATTERIET. PLAYSTATION DOSAN ÄR BÄTTRE PÅ ALLA ANDRA SÄTT. Håll käften om batteriet nu. Tack.
Har skrivit, literally minst 5 inlägg vad jag tycker om batteriet. Ska jag skriva det i caps också så ni tröga jävlar fattar? INGEN FUCKING BRYR SIG OM BATTERIET. PLAYSTATION DOSAN ÄR BÄTTRE PÅ ALLA ANDRA SÄTT. Håll käften om batteriet nu. Tack.
På en ps5 funkar den nog jättebra.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Tecken på att humöret spårade ur här.
Jo många bryr sig om batteriet 😂
Nja, tyvärr så är den inte bättre på alla andra sätt, det största problemet är placeringen av den vänstra analoga spaken, det blir obekvämt helt enkelt, där är Switch pro kontrollen och Xbox dosan bättre. Jag tycker att Dual Sense trots allt är den bästa Playstation kontrollen någonsin.
Tecken på att humöret spårade ur här.
Jo många bryr sig om batteriet 😂
Som sagt batteriet fungerar utmärkt på PS4 dosan. Jag behöver bara en längre laddsladd.
Nja, tyvärr så är den inte bättre på alla andra sätt, det största problemet är placeringen av den vänstra analoga spaken, det blir obekvämt helt enkelt, där är Switch pro kontrollen och Xbox dosan bättre. Jag tycker att Dual Sense trots allt är den bästa Playstation kontrollen någonsin.
Smaksak alltså, jag tycker placeringen av vänstra analoga spaken gör den bättre. PS dosan > Xbox and Switch kontrollen. Om spaken varit placerad på samma ställe hade det trotsallt inte funnits mycket kvar som separerar dom förutom småsaker
Som sagt batteriet fungerar utmärkt på PS4 dosan. Jag behöver bara en längre laddsladd.
Som sagt har inget att göra med att batteriet på ps4 dosan fungerar utmärkt eller att du bara behöver en längre sladd 😄
Smaksak alltså, jag tycker placeringen av vänstra analoga spaken gör den bättre. PS dosan > Xbox and Switch kontrollen. Om spaken varit placerad på samma ställe hade det trotsallt inte funnits mycket kvar som separerar dom förutom småsaker
Det är absolut en smaksak, håller med. Själv tycker jag Switch PRO Controller är skönast och har ju också överlägset bäst batteritid. Dual Sense har å andra sidan den överlägset coolaste rumble funktionen.
Det är inte därför.
Det för att xbox kontrolle enda sen 360 haft native stöd i windows.
360-kontrollern krävde ju dock en dongle för att funka med datorn trådlöst... Men du menar kanske med kabel? Funkar inte PS-kontrollerna direkt med kabel till datorn?
360-kontrollern krävde ju dock en dongle för att funka med datorn trådlöst... Men du menar kanske med kabel? Funkar inte PS-kontrollerna direkt med kabel till datorn?
Ja och allt var plug n play. Med rätt knappar i spel osv.
Så är/var det inte med ps kontroller.