Nio minuters gameplay från Marvel Rivals

Robot
Nio minuters gameplay från Marvel Rivals
Medlem

Måste säga att det är riktigt kul än så länge. Att rida på Groot som Rocket Racoon är bara det ett plus.

Sen är det lite sådär med balansen, men det är bara kul i ett betatest!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Shit, det här är exakt så långt ifrån min egna spelsmak det bara går. Springa omkring hoppandes konstant plus skjutande med noll story. Liknar gamla Unreal Tournament från 90-talet..

Ni som gillar sånt här önskar jag dock att ni får skoj.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Hoppas det blir riktigt bra och ger Blizzard en rejäl spark i arslet så de börjat göra mer med Overwatch än absoluta minimum.

Medlem
Skrivet av Managor:

Måste säga att det är riktigt kul än så länge. Att rida på Groot som Rocket Racoon är bara det ett plus.

Sen är det lite sådär med balansen, men det är bara kul i ett betatest!

Yeah!

Jag hade kul på förra testet.
Har kul på detta testet.

Ser fram emot att det ska släppas!

signatur

Halo kompis!

Medlem

kommer vara p2w och fullt med microtransactions som alla jävla NetEase spel

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Shit, det här är exakt så långt ifrån min egna spelsmak det bara går. Springa omkring hoppandes konstant plus skjutande med noll story. Liknar gamla Unreal Tournament från 90-talet..

Ni som gillar sånt här önskar jag dock att ni får skoj.

tänkte exakt samma sak!

Medlem

"I am Groot!"
"I am Groot!"
"I am Groot!"
"I am Groot!"

Redan trött på det skiten.
Men så är jag inte 14 längre heller.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Hoppas det blir riktigt bra och ger Blizzard en rejäl spark i arslet så de börjat göra mer med Overwatch än absoluta minimum.

Ja OW 2 är fortfarande inte mer än OW 1,5 och de nästkommande sakerna se ska testa i spelet är bland annat 6v6.. d.v.s. att det blir som OW 1 igen... Sådana framsteg på det spelet. Och folk fortsätter böja sig framåt och öppna plånboken för set spelet.

Medlem

Jobbigt hur påklistrat licensen ser ut att vara. Som ett skin som inte ens täcker miljön. Hur Marvel är det stället på en skala? Inte bara stället men också Punisher känns sjukt generisk.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

kommer vara p2w och fullt med microtransactions som alla jävla NetEase spel

Lite det här som jag är orolig för. Netease har ju inte en historik för att göra generösa och rättvisa spel så att säga (bara att kolla diablo immortal med en av de mest pay2win-modellerna genom tiderna... men jag blir gärna motbevisad!

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

1
Skriv svar