Frontier ger en längre titt på Planet Coaster 2 och dess vattenrutschkanor

Robot
Frontier ger en längre titt på Planet Coaster 2 och dess vattenrutschkanor
Medlem

Jag såg streamen igår(Frontier unlocked) och det ser ut väldigt bra ut. Frontier verkar ha vänt den negativa trenden och ser ut att undvikit minusresultat i år. Mycket verkar handla om de nya skeppen i Elite Dangerous samt portningen till konsol för Planet Zoo, och nu ser även Planet Coaster 2 ut att kunna dra in en hel del. Väldigt roligt att höra!

Medlem

Jag tycker det ser riktigt lovande ut. Ingen revolution av konceptet, men en naturlig utveckling i tillräcklig grad för att motivera att kalla det en tvåa. Jag vill definitivt spela detta.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta!

Medlem

Tycker det ser ut som originalet. Jag äger spelet till Steam och har köpt nästan alla DLC packet. Var länge sedan jag lirade det nu. Jäkla roliga spel som Frontier gör i alla fall. Talangfull studio..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

1
Skriv svar