Dags igen: Red Dead Redemption verkar vara på väg till pc

Robot
Dags igen: Red Dead Redemption verkar vara på väg till pc

"Now on PC for the first time ever." Eller?

#red-dead-redemption

Medlem

De släpper en pc version efter 14 år för det inte var relevant innan. De märkte hur bra rdr2 sålde på pc och som har gjorts ett tag så det är det enda självklara att göra.

Medlem

Ser fram emot att köra det på Steam Deck... Lätt ett köp!

signatur

1# FZ Troll

Medlem

När skall det släppas en gratis 60fps patch rdr2 då!?
(Jo jag har spelat igenom det på PC men vill spela igenom det igen på Ps5).
Inte så sugen på att köpa något mer av Rockstar om dem skall vara så snåla.

Medlem

Härligt om det är sant, hade varit kul att köra igenom det med mus & tangentbord nån gång.

Medlem

Äntligen ett RdR som är kul, inte kört sen det släpptes. Tvåan var ju en gäspning.

Imponerande när det kom. Jag minns den vansinnigt utdragna huvudstoryn, dock. Men absolut, när det var bra så var det riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag minns den vansinnigt utdragna huvudstoryn, dock. Men absolut, när det var bra så var det riktigt bra.

Tycker set är en del av charmen att RDR spelen inte är gjorda för alla utan det är en historia som de berättar på sina premisser.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Törs man hoppas efter förra årets antiklimax. Och den innan det, och den innan det och så fortsätter det.

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av klotim:

De släpper en pc version efter 14 år för det inte var relevant innan. De märkte hur bra rdr2 sålde på pc och som har gjorts ett tag så det är det enda självklara att göra.

Ja precis med tanke på hur många år det gått så varför släppa nu.. jaja vi kan mjölka alla pc spelare på pengar liksom...

Jag tröttnade när man kom till mexico... va rätt segt på 360. Men gärna på PC

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Ja precis med tanke på hur många år det gått så varför släppa nu.. jaja vi kan mjölka alla pc spelare på pengar liksom...

Eller för att erbjuda ett riktigt bra spel till en bredare publik och en generation som inte har haft tillgång till det.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Jag har inte rört RDR2 på mitt Xbox av den enkla anledningen att det är 30fps.
FPS -> Grafik

Medlem
Skrivet av Ferren:

Jag har inte rört RDR2 på mitt Xbox av den enkla anledningen att det är 30fps.
FPS -> Grafik

körde det på ps4 för några år sedan. Det är 100% spelbart även om det är 30fps i med att det finns motionblur osv.

1
Skriv svar