Dying Light: The Beast är ett nytt, fristående spel i serien

Robot
Dying Light: The Beast är ett nytt, fristående spel i serien

Som ersätter det andra DLC som skulle ha kommit till Dying Light 2.

#Dying-light-the-beast

Medlem

Hoppas de går tillbaks till den lite mer arkadiga stilen i första Dying Light. Dying Light 2 och dess "realism" pajade det lite för mig.

Medlem

Kan inte bestämma mig för om jag tycker grafiken ser SVINBRA ut eller om den är lite too much? Vad säger ni som har bättre koll? Ligger det i framkanten?

Skägg.
10 Chambers

20 timmars speltid? Let’s go!

signatur
Medlem

Dying Light 2: The Predator?

Avstängd

Hoppas det inte är en buggfest som tvåan var vid release

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Hoppas det inte är en buggfest som tvåan var vid release

Det var ett totalt haveri när jag spelade igenom det. Kommer inte köpa fler i den serien.

Medlem

Har spelat allt som finns i DL serien så jag ser fram emot detta. Tror inte det blir så farligt rent tekniskt denna gång då jag gissar att man bygger det mycket på den befintliga DL2 ramen så att säga.

Medlem

Jag hoppas man kan ha fordon (såg så ut i trailern, men det kan ha varit en filmsekvens från spelet). Jag gillade att köra en massa i Dying Light 1's expansion. Det var otroligt underhållande.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Sim
Medlem

hahah Varenda trailer post så är det minst en kommentar om hur "det ser ut som något från 2012" och nu ser det för bra ut? Folk är verkligen aldrig nöjda...

Skrivet av Fatmajk:

Kan inte bestämma mig för om jag tycker grafiken ser SVINBRA ut eller om den är lite too much? Vad säger ni som har bättre koll? Ligger det i framkanten?

signatur

Arff

Medlem
Skrivet av Sim:

hahah Varenda trailer post så är det minst en kommentar om hur "det ser ut som något från 2012" och nu ser det för bra ut? Folk är verkligen aldrig nöjda...

Grafik är ju något som utvecklas med åren så det är klart att man jämför och undrar. Det betyder inte att man är missnöjd?

1
Skriv svar