Life is Strange: Double Exposure

Robot
Life is Strange: Double Exposure

Två verkligheter. En levande, en död. Och i mitten: en sargad Max Caufield.

#double-exposure, #gamescom, #life-is-strange

Geeks Gaming

Skönt att det blev bra! Älskade 1:an och gillar tråden som går genom alla spelen.

Vilket spel i serien detta faktiskt är låter jag vara osagt dock 😁

Medlem
Moderator

Taggad!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

När utspelar sig spelet i förhållande till originalet?

Fragtjuv

Det här ser jag fram emot väldigt mycket

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Ser fram emot det. Är något väldigt mysigt med spel som dessa. Speciellt när höstvädret kommit igång i oktober.

Skribent

Känns lovande. Trots skepsis så gillade jag första spelet väldigt mycket. De andra fastnade jag inte för, men det här ska bli kul att köra.

Medlem

Vet inte riktigt vart jag ska börja med dessa spelen, eller i vilken ordning, de skulle behöva släppa det som en samling där de sorteras kronologiskt (enligt någon logik i alla fall) för oss som hamnat lite efter. Bara testat första på Game Pass och fick mersmak.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Vet inte riktigt vart jag ska börja med dessa spelen, eller i vilken ordning, de skulle behöva släppa det som en samling där de sorteras kronologiskt (enligt någon logik i alla fall) för oss som hamnat lite efter. Bara testat första på Game Pass och fick mersmak.

1: 1an 2: Before the storm 3: Det här spelet 4: true collors 5: Tell Me Why ( spirituellt i samma serie). 6. The Awesome Adventures of Captain Spirit. 7. 2an.

Medlem
Skrivet av kebbe:

När utspelar sig spelet i förhållande till originalet?

Efter 1an. Max går på universitet.

Medlem
Skrivet av matnojje:

Efter 1an. Max går på universitet.

Tackar för infon. Hoppades nästan att det var en "tio år senare" historia men kan nog vara intressant ändå.

Medlem

Är det mycket mångfald, jämställdhet och inkludering i spelet?

Medlem
Skrivet av matnojje:

1: 1an 2: Before the storm 3: Det här spelet 4: true collors 5: Tell Me Why ( spirituellt i samma serie). 6. The Awesome Adventures of Captain Spirit. 7. 2an.

Tack för grym guide!!! 👌

1
Skriv svar