Rykte: Assassin’s Creed Syndicate får en current gen-uppgradering
Tyckte det var helt okej men kändes repetitivt när man skulle låsa upp områden, och kampanjen var inte mycket att hurra för men det var underhållande nog ändå.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Jag gillade Syndicate. Har inte så stor koll på vad kritiken mot spelet var men jag hade inget emot det.
Jag tror mest folk var rätt less på hela AC-konceptet som då var. Var ju då spelen släpptes årsvis dessutom. Jag tror att om Syndicate släppts tidigare i serien så hade det sålt bättre.
"Writer and Fighter"
Skeptisk till denna nyhet eftersom ingen av original teamen är kvar. De nuvarande utvecklarna verkar inte ha samma krut, rättare sagt erfarenhet att hantera teknologin som det gamla gänget lämnade efter sig.
Kan erkänna att jag har varit en stark följare av serien, men har upplevt att serien har tappat mycket efter Unity och Syndicate.
Sista spelet i serien som fortfarande var "riktig" AC även om det började gå utför med combos och trams och mer "rollspel". Men det fanns lite ambitioner när det gällde den historiska kontexten och annat som slutligen helt försvann. London och tidsperioden var också i sig intressant. Hade nog kunnat köra ett varv till så länge det är gratis, men inte värt en uppgraderingskostnad om det inte är originalet, "ettan".
Sista spelet i serien som fortfarande var "riktig" AC även om det började gå utför med combos och trams och mer "rollspel". Men det fanns lite ambitioner när det gällde den historiska kontexten och annat som slutligen helt försvann. London och tidsperioden var också i sig intressant. Hade nog kunnat köra ett varv till så länge det är gratis, men inte värt en uppgraderingskostnad om det inte är originalet, "ettan".
Borde handla om en gratis update med högre framerate, upplösning och kanske bättre grafik. Dom gjorde samma sak med Origins och Odessey så tror inte det här blir annorlunda.