Rykte: Snart kan du streama alla spel i biblioteket via Xbox Cloud
Personligen har jag inte haft några problem och har spelat igenom 3 spel via Xcloud. 🤔 Att man har en bra uppkoppling kan dock ju vara till en fördel.
Nej, det är märkligt att det är helt ospelbart för mig. Har prövat vid flera olika tillfällen då man fått Gamepass premium för 10 kr för 3 månader. Till och med PS now fungerade bättre för mig 2017 eller 2018 då jag testade streama Uncharted 4 till Pc:n. Geforce Now fungerar riktigt bra och Stadia fungerade också bra då jag testade några demos på den tjänsten.
Har 250 mbit med ca 2 ms i svarstid när jag kör bredbandskollen.
Nej, det är märkligt att det är helt ospelbart för mig. Har prövat vid flera olika tillfällen då man fått Gamepass premium för 10 kr för 3 månader. Till och med PS now fungerade bättre för mig 2017 eller 2018 då jag testade streama Uncharted 4 till Pc:n. Geforce Now fungerar riktigt bra och Stadia fungerade också bra då jag testade några demos på den tjänsten.
Har 250 mbit med ca 2 ms i svarstid när jag kör bredbandskollen.
Din uppkoppling är ju t.o.m snäppet vassare än den jag har just nu, så kan ju inte vara där skon klämmer. 🤔
Din uppkoppling är ju t.o.m snäppet vassare än den jag har just nu, så kan ju inte vara där skon klämmer. 🤔
Handlar till 90% om vilken routing man har till servrarna, för vissa kommer GeForce funka bättre än xcloud och för andra tvärtom. Väldigt få kommer nog falla på hastigheten idag i Sverige, iaf om man har fast uppkoppling.
Har bara haft dåliga upplevelser med all form av streamad gaming.
Och jag har ändå testat väldigt många varianter.
Går inte ens spela via moonlight/sunshine eller ens Parsec localt från min egna dator utan att jag blir frustrerad av fördröjningen.
Stadia var riktigt kasst. Men sämst var nog OnLive eller vad det hette, på den tiden det begav sig.