Witcher 4 får "nya regioner", men kartan är ungefär lika stor
Verkar inte spela nån roll hur bra tidigare spel i spelserier har varit nuförtiden. Kan bli hursomhelst.
Absolut och det borde också vara den enda inställningen man har idag, allt annat är fel.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Skippar totalt, får pengar över till indies istället =D hoppas de går bankrupt.
Då köper jag det två gånger istället
Eller så är vi busiga och förhandsbeställer varsin värsting variant för att väga upp?
Skippar totalt, får pengar över till indies istället =D hoppas de går bankrupt.
Svagt försök till rage bait
Verkar inte spela nån roll hur bra tidigare spel i spelserier har varit nuförtiden. Kan bli hursomhelst.
Absolut och det borde också vara den enda inställningen man har idag, allt annat är fel.
Fel? Skulle inte gå så långt. Vissa studios har faktiskt en så bra meritlista att man tryggt kan omfamna hypen kring det nästa spelet. Å andra sidan, vad är det värsta som kan ske? Att man blir besviken?
Fel? Skulle inte gå så långt. Vissa studios har faktiskt en så bra meritlista att man tryggt kan omfamna hypen kring det nästa spelet. Å andra sidan, vad är det värsta som kan ske? Att man blir besviken?
Jag håller med dig, det gör jag.
Men kommer du ihåg när CP2077 släpptes? Det verkade som att folk blivit kränkta och personligt svikna av CDPR, helt sjukt. Och är man så pass digital är det kanske bättre att helt ignorera det innan släpp.
"Vissa" Studios ja,.. men tyvärr,efter cyberpunk så är cdpr inte en av "dessa" längre..
Svagt försök till rage bait
rage bait att man inte gillar en viss karaktär? knappast.
men bra försök.
rage bait att man inte gillar en viss karaktär? knappast.
men bra försök.
Hoppas ett företag går i konkurs bara för att du inte gillar en karaktär?
Är det för att vi ska kunna skratta dubbelt så mycket åt dig när spelet släpps?
Hoppas ett företag går i konkurs bara för att du inte gillar en karaktär?
Nä, hatar dom överlag faktiskt.
Vilka är vi? 🙃
Vilka är vi? 🙃
Hatar? Vad har Cdpr gjort dig?