Witcher 4 ska få väldigt "betydelsefulla romanser"

Robot
Witcher 4 ska få väldigt "betydelsefulla romanser"

Eftersom CDPR anser att det är en viktig del av livet.

#Cd-projekt-red, #The-witcher-4

Releasehästryttare

Betydelsefulla romanser = Man kan bli gravid?

Sen mördar nån ens barn och man går på revenge resa med Ciri ..

Medlem

Jag förväntar mig betydelsefulla romanser som är viktiga och driver storyn framåt. Likt romanser i Sexdivers.

Medlem
Medlem

Jag måste säga att jag föredrar Geralt som häradsbetäckare i Witcher 1. Samlarkorten på brudarna han lyckades lägra var en kul och fräsch grej.

”Betydelsefulla romanser” ger jag inte mycket för, blir lätt styltat och pinsamt.

Det var bättre förr helt enkelt.

Medlem

Har de förklarat varför hon ser så plastikopererad ut i trailern? Kan det va Trial of the grasses och alla potions som muckat med henne?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Har de förklarat varför hon ser så plastikopererad ut i trailern? Kan det va Trial of the grasses och alla potions som muckat med henne?

Unreal Engine 5.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Tänk att jag reflekterade över exakt samma saker hos Geralt i TW3. Varför ser han så plastikopererad ut, har han sträckt lite här och där, lite nip n´ tuck kanske? Trimmar han ögonbrynen, är det hans riktiga hårfärg, hade de verkligen gym på den tiden, äter han fiskolja för att bibehålla spänsten i hyn trots sin ålder?
Jag fullständigt bubblade av frågor kring hans utseende, något som var lite jobbigt då det distraherade mig från själva spelet. Nu så här i efterhand tänker jag att jag kanske bara borde lagt min könsorienterade utseendefixering åt sidan, slappnat av och spelat spelet istället…hade säkert varit roligare för mig då.

Medlem
Skrivet av Das Davve:

Jag måste säga att jag föredrar Geralt som häradsbetäckare i Witcher 1. Samlarkorten på brudarna han lyckades lägra var en kul och fräsch grej.

”Betydelsefulla romanser” ger jag inte mycket för, blir lätt styltat och pinsamt.

Med lite tur kan du få lättklädda samlarkort av hunkarna som Ciri lägrar i fyran 😃

Medlem

Från att ha sett henne växa upp och vara en fadersgestalt, till att se henne sexa loss, kommer kanske kännas lite skumt?

Får kanske bli en munk-Ciri i min genomspelning. ;P

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Das Davve:

Witcher 1 är helt klart det bästa witcher spelet imo

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ogillar man dry lär ett mod som får henne mer lik släppas inom en månad, och så bra som ai rösterna blivit så borde ett ai mod släppas också som återställer rösten. Så sånt behöver man inte oroa sig för nu förtiden.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Från att ha sett henne växa upp och vara en fadersgestalt, till att se henne sexa loss, kommer kanske kännas lite skumt?

Får kanske bli en munk-Ciri i min genomspelning. ;P

Kommer inte riktigt ihåg hur gammal hon var i böckerna, men jag vill minnas att hon hade som ”coming of age”-period redan då? Med dåtidens mått skall tilläggas. I TW3 vet jag inte hur gammal hon ska vara, men hon känns ju som 20+ iaf, och vuxen. Att man som Geralt ändå har en far/dotter relation råder det ju inga tvivel om…den har ju funnits där hela tiden, men jag vet inte ifall den sträcker sig så långt utanför spelet att det skulle kännas knepigt att spela henne som vuxen.

Tror mer att jag kommer spela spelet som det säger, där relationerna är meningsfulla för en karaktär som man tycker om. Helt klart ska det bli intressant att se hur det blir att spela ett RPG som en välbekant kvinnlig karaktär. När jag iklädde mig rollen som Geralt i TW3 så gjorde jag karaktärsvalen som jag själv skulle valt dem, där det gick. Här lär det ju bli annorlunda på något sätt då jag tänker att jag kommer göra de val som jag skulle vilja att Ciri skulle ta, utifrån en överbeskyddande faders synsätt 🧐😊

Kommer bli intressant oavsett, och jag ser verkligen fram emot det 😁

Medlem

Enda romansen som jag liksom sökt var morrigan dragon age origins. Annars kan jag inte bry mig mindre om sånt.

signatur

Allätare

Skribent
Skrivet av Ender:

Kommer inte riktigt ihåg hur gammal hon var i böckerna, men jag vill minnas att hon hade som ”coming of age”-period redan då? Med dåtidens mått skall tilläggas. I TW3 vet jag inte hur gammal hon ska vara, men hon känns ju som 20+ iaf, och vuxen. Att man som Geralt ändå har en far/dotter relation råder det ju inga tvivel om…den har ju funnits där hela tiden, men jag vet inte ifall den sträcker sig så långt utanför spelet att det skulle kännas knepigt att spela henne som vuxen.

Tror mer att jag kommer spela spelet som det säger, där relationerna är meningsfulla för en karaktär som man tycker om. Helt klart ska det bli intressant att se hur det blir att spela ett RPG som en välbekant kvinnlig karaktär. När jag iklädde mig rollen som Geralt i TW3 så gjorde jag karaktärsvalen som jag själv skulle valt dem, där det gick. Här lär det ju bli annorlunda på något sätt då jag tänker att jag kommer göra de val som jag skulle vilja att Ciri skulle ta, utifrån en överbeskyddande faders synsätt 🧐😊

Det går att läsa i spelet att Ciri är född 1251. Sen utspelar sig Witcher 3 under 1271 tror jag? Så Hon lär vara 20-21 år under spelets gång.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag vill nuppa brudar, inte karlar.

Medlem
Skrivet av Ender:

Tänkte att man även såg henne som barn när man träna henne i Witcher 3.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av RicoHart:

Jag vill nuppa brudar, inte karlar.

Eftersom Ciri verkar vara bisexuell så lär du nog få välja vad du vill ha i spelet.

Inaktiv

Geralt skulle ju gästspela kanske kan man få till en betydelsefull romans och ett nyp med honom 😎😈

Releasehästryttare
Skrivet av anon_329346:

Geralt skulle ju gästspela kanske kan man få till en betydelsefull romans och ett nyp med honom 😎😈

Medlem
Skrivet av anon_329346:

Medlem
Skrivet av Ender:

Tänk att jag reflekterade över exakt samma saker hos Geralt i TW3. Varför ser han så plastikopererad ut, har han sträckt lite här och där, lite nip n´ tuck kanske? Trimmar han ögonbrynen, är det hans riktiga hårfärg, hade de verkligen gym på den tiden, äter han fiskolja för att bibehålla spänsten i hyn trots sin ålder?
Jag fullständigt bubblade av frågor kring hans utseende, något som var lite jobbigt då det distraherade mig från själva spelet. Nu så här i efterhand tänker jag att jag kanske bara borde lagt min könsorienterade utseendefixering åt sidan, slappnat av och spelat spelet istället…hade säkert varit roligare för mig då.

Känns som en sund syn. Jag tror jag anammar den.

Skrivet av Swayer:

Ogillar man dry lär ett mod som får henne mer lik släppas inom en månad, och så bra som ai rösterna blivit så borde ett ai mod släppas också som återställer rösten. Så sånt behöver man inte oroa sig för nu förtiden.

Vet inte om jag ogillar det, brukar va rätt chill när det gäller utseende men tyckte hon såg så annorlunda ut. Hon är ju garanterat äldre än i trean så det gör väl en del I guess.

Medlem

Som man vill jag inte cosplaya en tjej och bli påsatt av en massa dudes

Medlem
Skrivet av anon_329346:

Duuuuuuude, det är hans dotter (sure, inte blods)

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Geeks Gaming

Jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig när jag gick in i tråden men trodde först jag hamnat i en random reddit-tråd 😳

Medlem

Hahaha, vilket dravel. Är det Sims eller Witcher?!
Kommer garanterat bli som en italiensk jävla såpopera.

Är detta spel inriktad mot kvinnor? Kan tänka mig att dom kan gilla sånt här, men som man? Njaeeeeäääförhelvete.

Medlem

Så en "what if" story med andra ord - gött.

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

Duuuuuuude, det är hans dotter (sure, inte blods)

😎😈

Medlem

Det sista jag kommer att tänka på när jag spelar Witcher 4 är romans. Jag avskyr att spela som tjej i rpg-spel, speciellt en tråkig karaktär som Ciri.

Medlem
Skrivet av jamorro:

Som man vill jag inte cosplaya en tjej och bli påsatt av en massa dudes

Skit i att spela då?

Jäklar vad lättkränkta folk är.

123
Skriv svar