Stora ryktestråden för "Switch 2"

Medlem

Ännu en kalldusch? Fy..... nu ger Gertzy upp snart

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

signatur

00:00:02:42

Skrivet av robbis:

Vänta du bara

Jag hejar på dig!

Skrivet av theBoosing:

Ännu en kalldusch? Fy..... nu ger Gertzy upp snart

Vi får ordna med en supportgrupp, kanske en intervention eller nåt, det här går inte längre...

Hahahaha, fan, t om en skeptiker som jag hade ändå hoppats liiiite på idag. Tårarna är verkliga, och SALTA

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://pbs.twimg.com/media/GhYIxJ1aEAAVMHT?format=jpg&name=l...

Nintendo tycks inte utannonsera någonting så jag börjar ge upp. Känns som Natethehate kommer ha en väldigt jobbig tid framför sig om det inte händer någonting idag. Nexthandheld läckte ny bild på joy-consen (se ovan) men känns som vi sett allt så det tillför inte så mycket nu utan det är bara officiellt ord från Nintendo som är av värde nu. Vi har sett i stort sett allt redan (förutom kartongen då) så antagligen inte ens mycket på utannonseringen som kommer kännas speciellt nytt. Men ja, jag har ju gjort detta mot mig själv så har ju inte rätt att klaga nu men jag är så trött på att de inte kan ta bladet från munnen någon gång och bara ge oss hel utannonsering.

Lite som denna menar du?

Medlem

Ändå märkligt att ingen läcka, rykte eller kvalificerad gissning från branschfolket har träffat rätt angående utannonseringen ännu. Hur många datum har inte varit påtalade sedan Okt förra året liksom. Det har dem iaf lyckats hålla inom företaget än så länge Nintendo.

Medlem
Skrivet av sumodl:

Ändå märkligt att ingen läcka, rykte eller kvalificerad gissning från branschfolket har träffat rätt angående utannonseringen ännu. Hur många datum har inte varit påtalade sedan Okt förra året liksom. Det har dem iaf lyckats hålla inom företaget än så länge Nintendo.

Tror mer på att de själva inte har ett spikat datum, de har nog bestämt sig för att släppa infon nån random dag innan 31 mars

signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb
PS5 | Nintendo Switch |

Medlem

Jag tänker nästan att Nintendo är förbannade som det också ryktades om för någon dag sedan och i ren jävelskap flyttar fram det en dag eller till nästa vecka? 😉

Medlem
Skrivet av Ashashiva:

Tror mer på att de själva inte har ett spikat datum, de har nog bestämt sig för att släppa infon nån random dag innan 31 mars

Ja så kan det också vara.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Jag tänker nästan att Nintendo är förbannade som det också ryktades om för någon dag sedan och i ren jävelskap flyttar fram det en dag eller till nästa vecka? 😉

Börjar tro detta är sant 😭

Medlem

Jag tror att i morgon kommer det hända nått stort!

Medlem
Skrivet av Hackers:

Jag tror att i morgon kommer det hända nått stort!

shhh! Inte så högt! Nintendo kanske ser det och flyttar igen

Skrivet av PGR1985:

Tror inte ett så stort företag tänker i dom banorna, alls. Dom har ju inte Musk som VD.

signatur

Medlem
Medlem

3 minuter kvar

Tor
Medlem

Börjar nästan hoppas att de väntar ett par år till bara för att denna tråden ska få leva

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=S1CbhpKC6SE

Medlem

Nu är den lätt revealad.

https://youtu.be/WxLUf2kRQRE

Switch 2 Direct - 4 Februari med större reveal

Medlem

Tänk att det blev av till slut, kul!
Taggad på 4/2 nu

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Nu är den lätt revealad.

https://youtu.be/WxLUf2kRQRE

Switch 2 Direct - 4 Februari med större reveal

2 april verkar det vara.

Tor
Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Tänk att det blev av till slut, kul!
Taggad på 4/3 nu

Bara att starta ryktestråden för switch 3 (eller som den heter, Switch U)

Medlem
Skrivet av MateBoy:

2 april verkar det vara.

Nej 4 Februari?

Dex
Medlem
Skrivet av Belgaar:

Nej 4 Februari?

Det är inte svenskt datum. Det är månaden först som står där

Medlem

Var är Gertzy? Lever han? Gråter han glädjetårar av lättnad?

Medlem

Ni har rätt det är 2 April

Medlem

Kul, så jäkla taggad nu!

Medlem

De revealade det nya mario kart också, med en liten trailer, satana perkele vad snyggt det är i 4K upplösning, nu inväntar jag home support för Pokemon go så man äntligen kan få shiny Gimmighoul.

Medlem

Stort grattis till oss! Samtidigt är jag glad över att den här tråden slutar spamma teorier nu!

Medlem
Skrivet av Samus:

Stort grattis till oss! Samtidigt är jag glad över att den här tråden slutar spamma teorier nu!

Nintendo har precis påbörjat den nya konsolen, så om 3-5 år så kommer det en ny tråd med teorier om nya konsolen innan den nya konsolen släppts. Det vet jag.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

RUMOR | METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER será lançado para o Nintendo Switch 2

(via NateTheHate)

Metal gear är ju en Nintendo titel från början så gärna

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Oj, jäklar! Grattis till alla Nintendo-fans!

signatur

Skriv svar