Spelhelg kommer – med Kingdom Come 2
Samma här! Är det någon som vet vart man kan laga boots? Varken skräddaren eller mina egna kit kan lösa problemet. De faller isär! Å hesten är fortfarande borta!
Boots fixar du hos cobblers, som även säljer kiten du behöver för att laga dem på egen hand. Kommer inte ihåg vart de finns i början av spelet utöver slottet Trosky.
Boots fixar du hos cobblers, som även säljer kiten du behöver för att laga dem på egen hand. Kommer inte ihåg vart de finns i början av spelet utöver slottet Trosky.
Utanför slottet eller i? Har inte riktigt hunnit komma in än..
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
Inte ofta jag hänger med på spel samtidigt som resten av världen, i höstas var det Silent Hill 2 vilket visade sig för mig vara ett dumt val. Ligger oftast 1-2 år efter och än värre lär det bli för mig om spel på skiva och andrahandsmarknaden försvinner.
Tror att det kan vara sista helgen med FF7 Rebirth även om jag inte riktigt grävt på djupet i gameplay eller ens nära gjort allt. Ett (sju)jäkla bra spel. Sugen på FF16 men borde kanske spela något helt annat sen.
Utanför slottet eller i? Har inte riktigt hunnit komma in än..
I slottet. Innan du får tillgång till slottet minns jag inte vart man fixar skor. Skulle vara om skräddaren i Troskovice säljer cobbler's kit. Tror jag bara bytte ut dem när de nöttes då man ändå har så kassa dojjor så pass tidigt i spelet.
Spelar KCD2 jag också! 40 timmar in och jag har inte ens kommit till storstaden ännu haha! Men kanske i helgen! Klar med alla sidequester nu, bara några få tasks kvar, sen fortsätter vi mainquestet :D!
I slottet. Innan du får tillgång till slottet minns jag inte vart man fixar skor. Skulle vara om skräddaren i Troskovice säljer cobbler's kit. Tror jag bara bytte ut dem när de nöttes då man ändå har så kassa dojjor så pass tidigt i spelet.
Nej, han kan inte fixa dom och när jag försöker så har jag för dålig level…jäla skit fan!
Men tack för att du tog dig tid att svara!
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
Jag kan tyvärr inte spela kongdom come deliverance 2 for motion sickness
Condom Come Deliverance?
Stardew Valley weekend part X
Fortsätter sälja tryfflar i tusental. Har nått Ginger Island -- panik över allt nytt! Känns som ett nytt spel i spelet, så att säga. När blir för mycket av det goda för mycket? Att hinna med både bondgården och den nya ön känns smått övermäktigt, dagarna går ju så fort. Matar papegojor med valnötter och har spelunkat i en aktiv vulkan. Sablans papegojor.