Split Fiction
It Takes Two "Two" är episka drakar och fisande grisar – och kalaskul.
#hazelight, #josef-fares, #split-fiction
Sambon kräver att jag spelar detta så hoppas det blir bra. Hon älskade It takes two men jag tyckte det var sådär ärligt talat.
Lyssna på din sambo, säger jag! Skämt åsido, inriktningen är lite annorlunda så actionäventyr snarare än actionplattformare kanske smakar bättre?
En Bamseponny av folket
Det började med att jag och min äldsta bror såg Josef Fares filmer tillsammans, när Brothers kom körde vi det och pratade ivrigt om det, sen blev det A Way Out tillsammans när han flyttade längre bort och twisten som fick fram vår broderliga rivalitet igen, sen blev det It Takes Two som kom precis när livet började bli lite deppigt för oss båda. Och nu blir det Split Fiction tillsammans, ska blir riktigt riktigt kul! Är lite fascinerade att Josef Fares filmer och spel har varit en konstant i våra liv som alltid hållit samma höga kvalité.
Alla de tidigare spelen har ju varit hur bra som helst, och detta verkar bli mer av samma. Sign me up!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Hur är det för en som inte är så van gamer? En del moment i it takes two var lite svåra för henne
Faktum är att Fares sa att det var lite mer utmanande. "Inte mycket, men lite", tror jag var hans exakta ord. Så möööjligen kan det bli knepigt. Checkpoint-systemet är dock snällt, men kan ju såklart bli frustrerande ändå.
En Bamseponny av folket
Efter att ha läst första stycket här så fick det mig att tänka på julavsnittet i första säsongen av The Bear. Vilken jävla resa.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Faktum är att Fares sa att det var lite mer utmanande. "Inte mycket, men lite", tror jag var hans exakta ord. Så möööjligen kan det bli knepigt. Checkpoint-systemet är dock snällt, men kan ju såklart bli frustrerande ändå.
Okay, ja det var några ställen i It takes two där vi snackar om 20 tals försök.
Jag får sätta henne på hårdträning genom att köra igenom Mario odessy helt enket
What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
Var säker på att GTA 6 skulle bli årets spel, men nu säger jag Split Fiction.
Fisande grisar!
Regnbågsfisande!