Systemkraven för Metal Gear Solid Delta har slingrat sig ut

Robot
Systemkraven för Metal Gear Solid Delta har slingrat sig ut

Snälla processorkrav, mer krävande på grafikkortssidan.

#Konami, #Metal-gear-solid-delta, #Snake-eater

Medlem

Själv är jag nyfiken på vilka fördelar det kommer till PS5 Pro.
Detta är en titel som övertygade mig om att hugga en Pro, så hoppas innerligt på lika stora förbättringar som FF VII Rebirth fick.

Medlem

Hoppas det rullar vettigt på OG PS5an bara. Ett performance-läge med 60fps förväntar jag mig iaf.

Är sugen men inte överdrivet ändå. Det kommer ju aldrig bli lika bra som det var första gången, oavsett grafikmums.

Medlem

Kommer lira på PS5 (ej Pro) och njuta.

Medlem

Bäst att avvakta lite tills det kommer riktiga prestanda-uppgifter. Utan att veta hur många fps eller om det är high eller medium inställningar som kan förväntas så säger detta inte så mycket. Men det ser ju inte lovande ut. Dåligt optimerat?

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Kanske nu man ska börja spela serien på riktigt. Har bara testat lite innan. Kanske dags att uppdatera mitt RTX 2080s verkar det som.

Medlem

Ser ut som jag fått ett datum på min nya PC.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Ser ut som jag fått ett datum på min nya PC.

Vad blir det för något?

Medlem
Skrivet av nils45:

Vad blir det för något?

Tänker en budget på ca. 15000 till sommaren? Delar? Det blir det som finns då, men något Nvidia-grafikkort lär det bli.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ouch... Blir nog inte på min PC iaf... Det får bli till PS5an.

Medlem

Perkele... Blir till att köpa spelet @ PlayStation 5 då min satans ruckel till dator knappast får igång skiten. Synd då jag föredrar mus o KB när det gäller skjutspel med ljuddämpande pistoler etc...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

1
Skriv svar