En ny titt på Moonlighter 2: The Endless Vault

Robot
En ny titt på Moonlighter 2: The Endless Vault

Dubbellivet som äventyrare och köpman kallar återigen.

#Digital-sun, #Moonlighter-2-the-endless-vault

Medlem

Va roligt att det ska komma en uppföljare! Det här blir nog day one för mig! Hoppas bara att det kommer till Switch 2 också. Moonlighter spelas bäst i soffposition med mysfaktor som bara portabla konsoler kan ge.

Skrivet av CptEight:

Va roligt att det ska komma en uppföljare! Det här blir nog day one för mig! Hoppas bara att det kommer till Switch 2 också. Moonlighter spelas bäst i soffposition med mysfaktor som bara portabla konsoler kan ge.

Håller med

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Efter receteer så ville man ha mera och moonlighter var mera. Nu kanske jag har väldigt fel men vill minnas att alla dessa mosa fienden för loot och sedan sälja dras av fenomenet att det går att räkna ut vad maxpris är på sakerna och sen är det roliga slut. Då har man liksom "löst spelet".
Hoppas att detta gör det lite mer intressant.

signatur

osv.

Medlem
Skrivet av CptEight:

Jag är avundsjuk på alla som kan njuta av handhållna konsoler. Verkar mysigt att kunna spela i tex sängen. Men jag behöver en större skärm och en handkontroll för att njuta av spel.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag är avundsjuk på alla som kan njuta av handhållna konsoler. Verkar mysigt att kunna spela i tex sängen. Men jag behöver en större skärm och en handkontroll för att njuta av spel.

Jag tänker att det går lite i vågor. Jag älskar verkligen portabla konsoler men ibland startar jag upp mitt playstation och frågar mig hur jag någonsin kunnat stå ut med min lilla switch. Antagligen spelen som avgör i slutändan. Du kanske bara inte hittat rätt spel som bäst spelas på mindre skärmar.

Eller så är det att jag var oskiljaktig från min gameboy på 90-talet.

Medlem
Skrivet av CptEight:

Jag tänker att det går lite i vågor. Jag älskar verkligen portabla konsoler men ibland startar jag upp mitt playstation och frågar mig hur jag någonsin kunnat stå ut med min lilla switch. Antagligen spelen som avgör i slutändan. Du kanske bara inte hittat rätt spel som bäst spelas på mindre skärmar.

Eller så är det att jag var oskiljaktig från min gameboy på 90-talet.

Kan vara så
Eller så kanske det är att Switchen är lite för stor för mig. Kom på att jag brukade spela på min DS Lite i sängen förr. Det funkade bra. Men spelen var ju ofta simplare på den tiden så det funkade med mindre skärm.

signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar