Kunglig spelhelg – vad spelar du?
Efter jag slutförde Avowed kände jag vad f-n ska nu underhålla mig fram Assassin Creed Shadow släpps ?
Jag köpte premium versionen av Starfield och whow vilken guldklimp
Jag har provat Starfield tidigare via Game pass då det släpptes och tyckte det var skit rent ut sagt , och lade det åt sidan
Men när man blivit i min ålder så har man lärt sig ett och annat om sig själv och en sak av de är att jag faktiskt hatar Game pass och liknande tjänster Fungerar inte för mig Finns många spel som jag provat via Game pass och som jag ratat totalt och jag har förstått vad det beror på
Lägger jag ned en egen rejäl peng på ett spel då går jag helhjärtat in och försöker få valuta för de , men med en tjänst som game pass där en liten peng lagts in har jag så lätt att lägga ned ett spel om ngt stör mig det minsta Och det är en av orsakerna till att för mig iaf är sådana tjänster dåliga
Som sagt och gjort så köpte jag iaf premium versionen av Starfield och lade ner min själ i det , som jag brukar då jag lagt mina hårt förvärvade ören på det, och vilket spel jag upplever och kommer tillbringa helgen med och tiden fram till Ass Creed Shadow kommer
Och där fick jag in varför jag inte gillar prenumerationstjänster för spel ,så lätt att vara negativ och slänga det åt sidan då det stör mig på något i det spelet Jag ger det en bra större chans då jag köpt det för vanligt pris , man har mer att förlora ur plånboken då så man försöker få valuta för pengarna och ge spelen mer tid att växa
Det är inte bara en pengafråga utan även nöjes nivån jag får
Jag är likadan då det gäller musik och ratar Spotify för det
Fortsätter nog att nöta Test Drive Unlimited Solar Crown ett tag till. Men sedan ska jag försöka avsluta Promenade.
Metaphor Refantazio en andra runda men har också börjat på Assassins Creed Black Flag, också andra gången men första på Steam. Det är slående hur detaljerat och snyggt Black Flag är för sin tid. Det är så mycket smådetaljer som var så självklart då men som man inte ser lika mycket av idag tyvärr. Det finns en poäng när man pratar om att mästerverket finns i detaljerna, specielt dom små.
Blir en trevlig helg.