Kunglig spelhelg – vad spelar du?

Robot
Kunglig spelhelg – vad spelar du?

Kingdom Come 2, Mario + Rabbids, Steam Next Fest. Nu tar vi spelhelg!

#spelhelg

Medlem

Monsterjakt så klart!

Medlem

Gjorde årets första spelinköp när jag hittade en kopia av Dragon's Dogma 2 för 199kr. Har hört blandade kommentarer om spelet men kunde inte låta bli att skaffa det.

Inaktiv

Flyttar just nu så allt är en jävla röra men har kopplat in Gamecuben i tjock tvn (gör klart hobby rummet först 😅) så det blir i alla fall lite avkoppling med Zelda Wind Waker i helgen 👍

Medlem

Försöker komma in i sniper elite resistance och ska avsluta Avowed.
Är mot slutet och det blir en solid 6/10 i betyg. Sniper Elite känns generiskt och gjort så här i början av spelet. Ligger möjligen på mig o inte spelet. Känns solitt rent objektivt, men men.

Medlem

Dragon Quest XI, försöker jobba lite på backloggen...

Medlem

Blir att spela mer demos på next fest. Har bara testat Shadowveil än sålänge.

Medlem

Path of Exile 2

Medlem
Medlem
Medlem

Green Hell och några andra titlar.

Medlem

PoE, ny liga, verkar intressant!

tsm
Medlem

Marlow Briggs the mask of death och Pokemon Scarlet

Medlem

Avowed. Helt hooked, älskar det än så länge!

Medlem

Kcd2, har kommit en bra bit in i spelet. Lite mätt börjar jag bli men riktigt bra spel 👌

Medlem

Det blir givetvis Kingdom Come Deliverance 2, vilket mästerverk! Inte haft så kul i ett spel sen, jaa du, Ghost of Tsushima tror jag.

Sen kanske de blir någon match FC25 också!

Medlem

Efter jag slutförde Avowed kände jag vad f-n ska nu underhålla mig fram Assassin Creed Shadow släpps ?
Jag köpte premium versionen av Starfield och whow vilken guldklimp
Jag har provat Starfield tidigare via Game pass då det släpptes och tyckte det var skit rent ut sagt , och lade det åt sidan
Men när man blivit i min ålder så har man lärt sig ett och annat om sig själv och en sak av de är att jag faktiskt hatar Game pass och liknande tjänster Fungerar inte för mig Finns många spel som jag provat via Game pass och som jag ratat totalt och jag har förstått vad det beror på
Lägger jag ned en egen rejäl peng på ett spel då går jag helhjärtat in och försöker få valuta för de , men med en tjänst som game pass där en liten peng lagts in har jag så lätt att lägga ned ett spel om ngt stör mig det minsta Och det är en av orsakerna till att för mig iaf är sådana tjänster dåliga
Som sagt och gjort så köpte jag iaf premium versionen av Starfield och lade ner min själ i det , som jag brukar då jag lagt mina hårt förvärvade ören på det, och vilket spel jag upplever och kommer tillbringa helgen med och tiden fram till Ass Creed Shadow kommer
Och där fick jag in varför jag inte gillar prenumerationstjänster för spel ,så lätt att vara negativ och slänga det åt sidan då det stör mig på något i det spelet Jag ger det en bra större chans då jag köpt det för vanligt pris , man har mer att förlora ur plånboken då så man försöker få valuta för pengarna och ge spelen mer tid att växa
Det är inte bara en pengafråga utan även nöjes nivån jag får
Jag är likadan då det gäller musik och ratar Spotify för det

It's not a lake, it's an ocean

Fortsätter nog att nöta Test Drive Unlimited Solar Crown ett tag till. Men sedan ska jag försöka avsluta Promenade.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Den här helgen blir det Viktor Vran Motörhead edition och expedition a mudrunner game

Medlem

KCD 2, fan va bra det är!
Audentes fortuna iuvat!

Medlem

KCD2
DCS
Ska även pilla lite på Roadcraft demot.

Medlem

Two Point Museum och Mind Over Magic.

Vill hinna med lite Avowed också...

Medlem

Monster hunter wilds såklart, något annat vore orimligt😁

Medlem

Fortsätter med Avowed, börjar bli riktigt kul nu.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Metaphor Refantazio en andra runda men har också börjat på Assassins Creed Black Flag, också andra gången men första på Steam. Det är slående hur detaljerat och snyggt Black Flag är för sin tid. Det är så mycket smådetaljer som var så självklart då men som man inte ser lika mycket av idag tyvärr. Det finns en poäng när man pratar om att mästerverket finns i detaljerna, specielt dom små.

Blir en trevlig helg.

Medlem

Snart uppe i 20 timmar av Avowed och har väldigt kul med det.

Medlem

Jag ska claima ett system och bygga min första space port, målet är att knåpa ihop en asteoridbas, i Elite Dangerous. Det kommer att krävas lite resurser😅😅😅

KCD2 - Audentes fortuna iuvat!

Medlem

Vampire Survivors, är sen på bollen men jävlar vad skoj och menlöst det är samtidigt

signatur
Medlem

Fortsätter som vanligt med tears of the kingdom och kanske lite portal som jag nästan spelat klart

12
Skriv svar