Kunglig spelhelg – vad spelar du?
I väntan på uppdatering till KCD2 som förhoppningsvis fixar en grej som gör spelet ospelbart för mig så spelar jag Sniper Elite: Resistance — och det är ingen dum ersättare. Jag trivs riktigt bra i authentic-nivån med att smyga runt och skjuta prick, precis som i de tidigare spelen i serien.
Startade Diablo III för första gången och blev hooked direkt! Känner att här finns det gott om innehåll att grotta ned sig i.
Körde 2:an väldigt mycket när det begav sig men det vart aldrig av att spela 3:an när det kom ut.
🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700
DnD bland annat.
Kan du vara mer specifik?:)
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Startade Diablo III för första gången och blev hooked direkt! Känner att här finns det gott om innehåll att grotta ned sig i.
Körde 2:an väldigt mycket när det begav sig men det vart aldrig av att spela 3:an när det kom ut.
Det är förvånansvärt skoj faktiskt! Kört igenom det en massa gånger både på Xbox och Switch 😅
Kan du vara mer specifik?:)
p&p dnd 5:e Icewind Dale
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
p&p dnd 5:e Icewind Dale
Vad sugen man blev på PC Icewind Dale som jag spelat och älskat för längesen.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci