Kunglig spelhelg – vad spelar du?

Medlem

Ready or Not coop blir det denna helg, kanske lite sniper elite 5 coop även. starkt rekommenderade spel. mkt pangpang

signatur

//monster

Medlem

I väntan på uppdatering till KCD2 som förhoppningsvis fixar en grej som gör spelet ospelbart för mig så spelar jag Sniper Elite: Resistance — och det är ingen dum ersättare. Jag trivs riktigt bra i authentic-nivån med att smyga runt och skjuta prick, precis som i de tidigare spelen i serien.

Medlem

Blir lite The Crew Motorfest, lite likt Forza Horizon 5, men tycker att känslan i det faktiskt är bitvis bättre än Forza. Blir även Far Cry Blood dragon och Age of Wonders 4.

Medlem

På Ps5 ligger jag nästan alltid 1-2år efter med vad jag spelar så där fortsätter jag med Spider-man 2.
Medans på Pc:n får det bli lite Indiana Jones.

Medlem

Fortsätter med Door Kickers 2.

Försöker ta mig vidare i KCD2, men det är alldeles för bökigt.

Väntar med att införskaffa Monster Hunter. Verkar inte flyta på så bra.

Medlem

DnD bland annat.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Startade Diablo III för första gången och blev hooked direkt! Känner att här finns det gott om innehåll att grotta ned sig i.

Körde 2:an väldigt mycket när det begav sig men det vart aldrig av att spela 3:an när det kom ut.

signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700

Medlem

Är i sluttampen av Lies of P och vill inte att det ska sluta. Grymt bra spel, FromSoft-klass!

Medlem

Fortsätter att nöta Diablo IV - ska ta mig till Torment IV. Sen när jag tröttnar blir det att fortsätta Pillars of Eternity!

Medlem

Fortsätter nog på The Outer Worlds... och lite Mad Max på min potatis-pc. Är lite sugen på att uppgradera mitt 12 år gamla AMD Sapphire Tri-X 290X 4 Gb till ett 9070XT när dom kommer... datorn är gammal men det är den bästa jag haft som hållit längst.

Medlem

Borderlands 2

Medlem

The Finals
Jag vill beta av Battle Pass innan nästa säsong börjar om 19 dagar.

Medlem

Blir att försöka ta sig igenom Baldurs Gate 3. Har speltorka så det lider.

Denna helg blir det nog att spela...Digimon Story Cyber Sleuth: Complete Edition och Balatro.
Tror även att jag kommer lunka mig vidare i Kingdom Come: Deliverance och kanske fortsätta spela Tales of Graces f Remastered.

Medlem

Började precis på Monster Hunter. Mitt första MH (av någon konstig anledning) så det är lite övervägande så här i början men verkar vara roligt!

Medlem

Jag spelar No Mans Sky. Vet inte riktigt varför. Bygger ny bas, flyttar grejer, omorganiserar. Jämför. Uppgraderar. Funderar. Nu vill jag flytta igen, vill ha bättre utsikt. Inte överförtjust men jag är fast, det har nånting.

Medlem
Skrivet av Ankh:

DnD bland annat.

Kan du vara mer specifik?:)

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Gregermeister:

Startade Diablo III för första gången och blev hooked direkt! Känner att här finns det gott om innehåll att grotta ned sig i.

Körde 2:an väldigt mycket när det begav sig men det vart aldrig av att spela 3:an när det kom ut.

Det är förvånansvärt skoj faktiskt! Kört igenom det en massa gånger både på Xbox och Switch 😅

Medlem

Jedi Survivor, bra starwars utan de vanliga tugget,blandat med lite Xcom och frustrerade besök i CoD DMZ som jag inte kan sluta med men borde!

Medlem
Skrivet av krislevin:

Kan du vara mer specifik?:)

p&p dnd 5:e Icewind Dale

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag försöker mig på kingdom come deliverance 1 igen, egentligen enbart för att man ser 2:an överallt och det ser riktigt trevligt ut.

Medlem
Skrivet av Ankh:

p&p dnd 5:e Icewind Dale

Vad sugen man blev på PC Icewind Dale som jag spelat och älskat för längesen.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Fortsätter på KCD2. Är på 80 timmar nu, och man tröttnar inte.

Medlem

Jag startade 'Hades' på fredagen och var hooked direkt! Jävlar vad simpelt men komplicerat på samma gång

12
Skriv svar