Ska du äta en semla idag?
Klassisk semla men det blir imorgon för då är jag inne på kontoret.
Semla är lite som sill och snaps, man trattar i sig det av tradition. Kan ha det och jag kan mista det.
Sillsemla kanske vore nåt? Finns ju redan flera styggelser.
Ja, självklart. Med hela ansiktet.
Ja, ska synas att man slafsat i sig. Som en gris. Helst ska man låta som en också.
Brukar lyssna på skräckhistorier på youtube när jag ska sova. Hörde en som handlade om en person som försökte banta men alla på jobbet försökte grupptrycka honom att äta bullar hela tiden eller tårtor för någon som skulle sluta eller fyllde jämnt.
Till slut flydde han jobbet med ursäkt att han behövde vabba men på vägen hem överfalls han av gratis korverbjudande, godispåsar och det hela urartade i nån slags zombieapokalyps.. typ
Det var rätt så obehagligt
Men jag ska äta semla idag
Nja, vet inte. Jag gillar verkligen inte mandelmassa så jag köper vaniljsemlor. Vet inte om jag blir bannlyst från tråden för det. Jag ställer mig här borta en stund om ni vill kasta ruttna äpplen på mig.
Skäms aldrig för vad man gillar och inte gillar.
On topic: Såklart det blir semla. Semlan per se är väl som mest okej, men man äter den för traditionen skull!
Submission is for the weak
Redan ätit på tok för många i år! Nackdelen med att ha en sambo som jobbar på bageri...
Ja, vilket elände.
Jag har ätit en, jobbet bjöd. Den var god.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Semlor brukar finnas på kontoret. Jobbar hemma idag.
WHYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!
Foodora levererar väl om du inte orkar gå ut?