Världens bästa hjälte – 32-delsfinaler (del 1 av 2)
Snälla FZ. Ha rätt bild på CJ (gta san andreas).
Fixar det omedelbums. Förklaring: är ingen GTA-expert. Sökte bild på CJ, och denna kom upp. Men rätt ska vara freakin' rätt!
En Bamseponny av folket
Jag tycker nästan att Link ska ta hem hela skiten. Vore enligt mig en värdig vinnare!
Tycker det är lite tråkigt då han är en i raden av skal för spelaren själv. Tysta hjältar är lite tråkiga helt enkelt, det är oftast sakerna runt om dem som är intressanta.
Många av mina favoriter rök redan här, hemskt! Zeratul och Aloy är definitivt topp 10 i min bok. 😭😝
Aloy är en favorit. Tyvärr mötte hon en större favorit i min bok: Ezio. Och nu möter han Geralt... 😬
En Bamseponny av folket
Aloy är en favorit. Tyvärr mötte hon en större favorit i min bok: Ezio. Och nu möter han Geralt... 😬
Lite bitter över att jag aldrig spelade Ezio-AC när de var aktuella. Då hade jag kanske sluppit vara bitter för Aloy. Mycket bitterhet, kort sagt
Håller tummarna för Slaktarn från Blaviken i nästa dust, han borde gå långt. Men ingen tycks gå säker här!
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Cloud förlorar i första rundan mot James Bond alltså, riktig skräll! (Säkert riggat!)
Om det är riggat är det i alla fall inte jag som riggat. Den här... kändes. Tyckte även Sephiroth åkte ut alltför tidigt i skurkturneringen.
En Bamseponny av folket
Om det är riggat är det i alla fall inte jag som riggat. Den här... kändes. Tyckte även Sephiroth åkte ut alltför tidigt i skurkturneringen.
Kan inte göra något annat än att hålla med. Samma om Skurkturneringen.
Gillar inte dessa omröstningar, karaktärer i samma genre borde kanske mötas först. Älskar Bond men Cloud Strife ut i första, nej, måste vara ett systemfel, fel fel fel. Bäst göra en egen lista där rätt hjälte och rätt skurk vinner😇. Jag uppskattar jobbet ni lägger ner, ni gör sjukt mycket läsvärt och allt kan inte passa alla. Måste gå ut och slå med en pinne eller nåt.
Gillar inte dessa omröstningar, karaktärer i samma genre borde kanske mötas först. Älskar Bond men Cloud Strife ut i första, nej, måste vara ett systemfel, fel fel fel. Bäst göra en egen lista där rätt hjälte och rätt skurk vinner😇. Jag uppskattar jobbet ni lägger ner, ni gör sjukt mycket läsvärt och allt kan inte passa alla. Måste gå ut och slå med en pinne eller nåt.
Det är på grund av såna som jag, som knappt spelat ff7 men som nött golden eye på n64 ✌️