Grattis! Du vann ASUS ROG-tangentbordet!
Korrekta svar och en kolsvart motivering belönas med dyrgripen ASUS ROG Azoth.
AI-generarad motivering! *Kappa*
😵💤😪
1# FZ Troll
AI-generarad motivering! *Kappa*
Den här kommentaren var också AI genererad. Välkommen till 2025.
Ja, vi lever i en tid där AI blir alltmer integrerad i vår vardag. Fascinerande och lite skrämmande, eller hur? Tror du att detta är början på något stort eller bara en tillfällig trend?
👆
En faktiskt AI-genererad kommentar.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
AI är en fluga.
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Fast svart är ju inte en färg :/
Äh nu är du en messerschmitter..
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Sjukt att ett så uppenbart AI-genererat svar vann.. Men grattis till vinnaren antar jag!
Dom kanske använde AI för att utse vinnaren 😁
*Kappa* är från en emoji som syftar på ironi/sarkasm, om du inte förstår min kommentar har du lärt dig något nytt idag. Varsågod!
The Cold is my teacher! ❄
Visst. Motiveringen må möjligtvis vara AI-skapad, med lite trixande. Men samtidigt så kan ju hälften av alla som kommenterar på dylika artiklar för fan knappt stava, och särskriver mer än engelsmännen.
Jag har själv vunnit tävlingar med både rim och käcka motiveringar som ovan, innan AI fanns till hands. Så nog fan går det allt. Sluta gnäll och lär er svenska språket istället.
*Kappa* är från en emoji som syftar på ironi/sarkasm, om du inte förstår min kommentar har du lärt dig något nytt idag. Varsågod!
AI förstår inte allt. Skyll inte på mig. 😉
AI förstår inte allt. Skyll inte på mig. 😉
Exakt. AI förstår inte sarkasm men förstår du sarkasm?
The Cold is my teacher! ❄