Playstation Plus Premium utökas med prinsar och fajters

Robot
Playstation Plus Premium utökas med prinsar och fajters

Såväl som några klassiska Fromsoftware-titlar.

#Playstation-plus, #nyhetstips

Medlem

Dålig månad. Enda spelet här som är intressant är Prince of Persia.

signatur

Den som vet vet.

Medlem

Helt ok månad. Kul med armored core. Någon som testat Arcade paradise?

Medlem
UFC 5 och BJJ träning och RiDE 5 🏍️ på PS Plus.

Har tänkt att uppgradera mitt gamla UFC 4 som gjordes till PlayStation 4 generationen till UFC 5 som gjordes till denna PS5 generation. Även om 4an håller fint ännu så finns suget för en renodlad PS5 version då jag värdesätter fotorealistisk grafik. Kör dock inte fight spel nå regelbundet så onödigt egentligen. Man kan väl säga att hela min kommentar var helt onödig att basunera ut till allmänheten...

Även om jag gillar fysiska utgåvor så är faktiskt UFC 5 en digital version som jag skulle föredra. Bara enkelt att tanka ner de få gånger om året man lirar då man får suget att sparka sönder smalbenen på polaren digitalt..

Kör dock aldrig riktig MMA i spelet då jag/vi föredrar stående fighting. Bra att sånt går att ställa in i spelet. Inget püss o kramandes på golvet. Hehe. Sorry @Lorentzon. Men försöker lära mig lite försiktigt BJJ o dess regler men föredrar ren Muay Thai fighting. Förbaskat effektiv fighting dock med BJJ. Den intelligentes fighting gren ser jag det som.

Får se om jag provar på det på klubben. Har inte tränat thaiboxning på Klubben på ett tag. Har fått en axelprotes nu dessutom. 20 år för tidigt sa kirurgen. Han hade knappt sett så ung person med axelprotes. Aja nu sväva ja iväg kraftigt här.. Som sagt; sugen att lära mig riktig MMA men lite oroligt med alla grepp o kast om min protes håller för det. Testade o köra 100% på boxning 🥊 säcken på gymmet men fick en blödning i axeln märkte jag dan efter. Gjorde dock inte nå jätte ont var dock helt blå kring protesen.
Annars är jag sugen på att köpa en ny PlayStation Plus prenumeration. Fastnade i höstas på riktiga motorcykel 🏍️ spel. Speciellt RiDE 5. Jävlar härlig känsla. Älskar den tunga Hayabuza som gör 300 km/h. Man känner verkligen tyngden i hojarna. Grymt härlig feeling. Världens snabbaste serieproducerade motorcykel. Farsan hade en HONDA Super Blackbird för 15 år sedan. Hade 165 Hästkrafter och var den 3e snabbaste sport touring hojen i världen. Åkte bakpå o helvete vilka sjuka krafter. Han drog ut på E18 första gången o jag jag sa "ta det lugnt nu"... Blev helt tvärtom. Han jävlades o drog på järnet. FucQ va rädd jag va. Hojen ville upp på bakhjulet i högre växlar till och med....

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Inget jag lär spela av de där, tur jag har annat att spela denna månad

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Helt ok månad. Kul med armored core. Någon som testat Arcade paradise?

Jag köpte det nyligen på rea.

Det är roligt om man spelar en "speldag" (cirka 20-25 minuter) åt gången. Spelar man längre kan det bli lite tjatigt.

Jag gillar metroidvanias och har inte spelat något sådant på ett tag så PoP blir perfekt.

Kan man spela Syberia utan att ha spelat någon tidigare del?

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag köpte det nyligen på rea.

Det är roligt om man spelar en "speldag" (cirka 20-25 minuter) åt gången. Spelar man längre kan det bli lite tjatigt.

Jag gillar metroidvanias och har inte spelat något sådant på ett tag så PoP blir perfekt.

Kan man spela Syberia utan att ha spelat någon tidigare del?

Googlade faktiskt samma sak och tydligen är syberia en fristående del 🤙

zsm
Medlem

Captain Tsubasa är ett riktigt kul spel, åtminstone om man spelat tidigare spel i serien.

Medlem

Kul att de ger ett VR-spel också för de som har den! Personligen har jag det inte, och övriga spel gör knappast att jag känner för att uppgradera från Essential de spelen räcker för mig. Har precis spelat om första Uncharted och påbörjat andra då jag tydligen knep trilogisamlingen på tjänsten förut så jag har att göra ändå.

Medlem

Alla borde kolla in Prince of Persia: The Lost Crown.

Riktigt bra.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Mycket positivt.

Även om jag redan har spelat PoP: The Lost Crown på Game Pass.

Nu hoppas jag på lite fler dag ett spel också.

1
Skriv svar