Live på torsdag: Inet belönar FZ-medlemmarnas bästa februarirecension
Vilken FZ-medlem knåpade ihop den bästa spelrecensionen förra månaden? På torsdag utropas vinnaren i Inets studio.
Leger tycks göra sig säker med vinst genom kvantitet
Känns väl ändå rätt märkligt, 6/17 är samma person, men om FZa tycker är ok så är det väl upp till dem.
Känns väl ändå rätt märkligt, 6/17 är samma person, men om FZa tycker är ok så är det väl upp till dem.
Vi skriver våra recensioner för att det är kul och en stor majoritet gör det inte för 1000kr i presentkort. Tror ingen gör det. Är helt okej om vår gode Ledge lägger upp en drös recensioner, både nya och återanvända som han publicerat på sin blogg en gång i tiden
Vi skriver våra recensioner för att det är kul och en stor majoritet gör det inte för 1000kr i presentkort. Tror ingen gör det. Är helt okej om vår gode Ledge lägger upp en drös recensioner, både nya och återanvända som han publicerat på sin blogg en gång i tiden
Håller med dig!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Menade inte att göra någon värdering av det, tycker bara det ser roligt ut varje gång har han typ 5-7 texter nominerade. Sen är det väl Inet som väljer och inte FZ? Oavsett står det ju oss användare att författa hur mycket eller lite vi orkar men han känns ute efter att få bokkontrakt eller något
Leger måste ha publicerat hundratals med recensioner sedan urminnes tider på Loading, innan han började lägga upp sina texter här på FZ. Alltid lika läsvärda, tänkvärda och personliga. Jäkligt produktiv, också. Han är en riktig skatt i vårt lilla Spelsverige. 💚
Förklarar lite mer att han postar gamla texter han skrivit sen tidigare, var annars väldigt imponerad av hans spel- och skrivtempo.
Fortfarande härliga recensioner men oroar mig inte för hans stressnivå längre!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Håller med dig!
Vadfalls?! Skriver ni inte för berömmelsen och äran?
Äran att... lägga upp en text... som alla kan göra...?
Jag borde ta och skriva en recension snart.
Det känns som man har en chans att vinna om man skriver något som ser skoj ut på första anblick. Pantsu Hunter kanske?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Grattis @Legerdemain för månadens recension! Har själv inte läst din YS II recension än, men får lov att göra det nu
Jävligt skoj att bli highlightad! Kommer man leva på länge. Hade såklart inte suttit helt fel med presentkortet men jag får gratulera Leger!
❤️
Ja, 1000kr räcker mer än väl till en tacokväll! Men din recenion har hjälpt mig att bestämma nästa spelköp vid nästa stora rea.
Leger tycks göra sig säker med vinst genom kvantitet
Leger måste ha publicerat hundratals med recensioner sedan urminnes tider på Loading, innan han började lägga upp sina texter här på FZ. Alltid lika läsvärda, tänkvärda och personliga. Jäkligt produktiv, också. Han är en riktig skatt i vårt lilla Spelsverige. 💚
Förklarar lite mer att han postar gamla texter han skrivit sen tidigare, var annars väldigt imponerad av hans spel- och skrivtempo.
Fortfarande härliga recensioner men oroar mig inte för hans stressnivå längre!
Vadfalls?! Skriver ni inte för berömmelsen och äran?
Äran att... lägga upp en text... som alla kan göra...?
Skriver oftast ett par recensioner i månaden och har gjort så i snart tjugo år.
Började på skoj på en Amiga-sida och sedan blev det lite mer seriöst på Gameplayer och Loading som del i redaktionerna. Sedan fortsatte jag skriva för mitt eget nöjes skull, lade upp en majoritet av mina recensioner (gamla som nya) i min blogg och nu senast har FZ blivit den plats där jag publicerar mina texter först.
Varför?
För att det här fortfarande lever och frodas en kommunikativ kultur. Därför har det även känts kul att lägga upp en del äldre material som jag gissat kunna engagera till läsning med eventuella tillhörande kommentarer.
Så, skriver för min egen skull primärt men det är såklart en skitkul bonus när det leder till någon form av respons.
Tror det blivit fler än tusen recensioner under alla dessa år, för övrigt.
Skriver oftast ett par recensioner i månaden och har gjort så i snart tjugo år.
Började på skoj på en Amiga-sida och sedan blev det lite mer seriöst på Gameplayer och Loading som del i redaktionerna. Sedan fortsatte jag skriva för mitt eget nöjes skull, lade upp en majoritet av mina recensioner (gamla som nya) i min blogg och nu senast har FZ blivit den plats där jag publicerar mina texter först.
Varför?
För att det här fortfarande lever och frodas en kommunikativ kultur. Därför har det även känts kul att lägga upp en del äldre material som jag gissat kunna engagera till läsning med eventuella tillhörande kommentarer.
Så, skriver för min egen skull primärt men det är såklart en skitkul bonus när det leder till någon form av respons.
Tror det blivit fler än tusen recensioner under alla dessa år, för övrigt.
Ja, jag kommer ihåg dig från Loading men inte Gameplayer... men om du var del av redaktionen kanske du inte gick under nick utan fullt namn? Var nämligen också medlem där och även nyhetsskribent en tid. Tror det var tills de lade ner men minnet är grumligt. Fick ett Castlevania till DS som tack i alla fall så det kändes schysst!
Ja, kul att skriva om det en gillar och bara ha roligt Jag har varit nominerad några gånger själv men har skrivit medlemsrecensioner innan priset ens fanns så har aldrig gjort det för att jag tror jag ska tjäna på det. Men visst hade det varit en kul bonus men att inte ha vunnit avskräcker mig ju inte alls. Men kul att du fick den nu! Och imponerande med över tusen texter, det är otrolig produktivitet ändå! Förtjänar nog ett bokkontrakt alltså!