Massor av nytt gameplay från Inzoi

Robot
Massor av nytt gameplay från Inzoi
Medlem

Är sjukt taggad! Installerade sims 3 häromdagen 🤩
Försökte mig på sims 4, även om det såg snyggt ut så fattades det känsla? Inzoi ser väldigt öppet ut, och hoppas det blir en bra sims 3 utmanare

Medlem

Väldigt taggad
Spelade mycket Sims förr men tappade intresset med 4'an. Frugan spelar dock 4'an mycket, bygger hus osv. Visade henne detta och trodde hon skulle bli jättetaggad men där var det mest "Nej, gillar det inte. Det ser för realistiskt ut"

Medlem

Jag hoppas sambon inte får reda på detta spelet tills det kommer på konsol annars får vi slåss om datorn

Medlem

Var lite sugen men systemkraven får mig att tro att det kommer vara jätte dåligt optimerat

Medlem
Skrivet av Karmak:

Jag hoppas sambon inte får reda på detta spelet tills det kommer på konsol annars får vi slåss om datorn

Detta spelet lär inte va beroende av snabba svarstider. Så ni kan nog köra det på en gammal laptop via gf now, om ni har en sådan liggande.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Detta spelet lär inte va beroende av snabba svarstider. Så ni kan nog köra det på en gammal laptop via gf now, om ni har en sådan liggande.

Oj visste inte de skulle lägga upp det där! Det var bra, då får hon spela genom det

Medlem

Frugan kommer bli som besatt utav att spela detta i timmar på helgerna.

Perfekt!

Medlem

Jag undrar vad dom kokar ihop på loverslab till det här spelet

Medlem
Skrivet av Karmak:

Oj visste inte de skulle lägga upp det där! Det var bra, då får hon spela genom det

Ingen aning. Men som GF now fungerade för några år sedan när jag testade så var det att man hyrde tillgång till hårdvaran och spelen fick du stå för själv (man loggade in på ex sitt steam konto) Sen fanns det några spel som inte fungerade pga utgivaren inte ville att de skulle fungera via GF now. Enligt mig en bra tjänst för de som vill kunna spela lite men inte vill köpa dyr hårdvara.

Medlem

Vilken gullig katt. Fluffigt mjuk och plattnosad som en mops.

signatur

Memento Mori

1
Skriv svar