Gratis inträde: Jurassic World Evolution 2 skänks bort hos Epic

Robot
Gratis inträde: Jurassic World Evolution 2 skänks bort hos Epic
Medlem

Är det bra? Nån som testat?

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Är det bra? Nån som testat?

FZ har resension.
https://www.fz.se/recension/288404-jurassic-world-evolution-2

Edit var nog ettan jag spelade förresten så vet inte om detta är bra eller inte. Men det fick betyg "bra" så jag kommer ladda ner och testa i alla fall.

Medlem

Har spelat det och kan inte rekommendera det över 1an av den simpla anledningen att forskningen kommer ge dig gråa hår. Om du kan stå ut med det kör på då det i övrigt är en uppgradering.

Medlem

Ytligt som helvete. Kändes designat som ett mobilspel där man lagt in extra klick för att fylla ut tiden.
Stod ut 3h.

signatur

Insert personbeskrivning (skryt) här

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

FZ har resension.
https://www.fz.se/recension/288404-jurassic-world-evolution-2

Edit var nog ettan jag spelade förresten så vet inte om detta är bra eller inte. Men det fick betyg "bra" så jag kommer ladda ner och testa i alla fall.

Skrivet av Majorkraft:

Har spelat det och kan inte rekommendera det över 1an av den simpla anledningen att forskningen kommer ge dig gråa hår. Om du kan stå ut med det kör på då det i övrigt är en uppgradering.

Skrivet av HiRoller:

Ytligt som helvete. Kändes designat som ett mobilspel där man lagt in extra klick för att fylla ut tiden.
Stod ut 3h.

Tack för input. Hmm synd, kanske ger det ett försök får se

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem

Vad är det för innehåll som gör att det är PEGI 16? Funderade på att visa grabben spelet då han är lite mer "rätt ålder för dinosaurier". Har själv inte startat eller spelat spelet..

Trevlig helg
mvh

Medlem
Skrivet av Kvillen:

Vad är det för innehåll som gör att det är PEGI 16? Funderade på att visa grabben spelet då han är lite mer "rätt ålder för dinosaurier". Har själv inte startat eller spelat spelet..

Trevlig helg
mvh

Ett tips är att söka på spel på imdb det brukar finnas en ”parents guide” där man kan se om spelet passar ens barn.

Men jag gissar att dinosaurierna kan äta upp folk.

Medlem

Precis som sagts ovan. Dinosaurier som bryter igenom stängslet kan äta upp folk. Inget blod dock. Jag spelade med mina småbarn som tyckte om det.
Bättre än ettan? Nja. Men rätt fint parkspel som kunnat vara bättre. Hade gett det en 3:a åt svaga håller.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Ett tips är att söka på spel på imdb det brukar finnas en ”parents guide” där man kan se om spelet passar ens barn.

Men jag gissar att dinosaurierna kan äta upp folk.

Men sen är "parental guide" också väldigt amerikansk. Använd ditt sunda förnuft människa säger jag.

"A man is briefly attacked by a snake." är till exempel klassad som extremt i den här filmen enligt parental guide på imdb...

Medlem
Skrivet av Chomag:

Men sen är "parental guide" också väldigt amerikansk. Använd ditt sunda förnuft människa säger jag.

"A man is briefly attacked by a snake." är till exempel klassad som extremt i den här filmen enligt parental guide på imdb...

Det är ju därför man läser igenom. Och jag anser att jag är väldigt sund.
Det är ju samma sak med FZ tester. Man kan inte bara köpa alla spel som får 4 eller 5 här och tro att man kommer ha kul när man spelar igenom dom. Man bör ju kontrollera att de passar ens preferenser också.

Medlem

Om man inte spelat 1an är det lätt värt att ladda ned

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Stod ut 3h.

Frontiers signum dessvärre...

Medlem

Jag spelar hellre Jurassic Park till gameboy 😜😆

1
Skriv svar