Här är sommarens spel-events 2025
Summer Game Fest, Gamescom med flera – här ser du dem.
#gamescom, #spelsommar, #state-of-play, #summer-game-fest, #tokyo-game-show, #xbox-games-showcase
Allt annat än 4e april är orelevant just nu enligt @Gertzy
Vet inte vad som händer det datumet, men om du menar Switch 2 directen som hålls 2a april har du helt rätt Mindre än två veckor kvar nu bara! Sen blir det årets höjdpunkt - tills konsolen lanseras såklart!
Vet inte vad som händer det datumet, men om du menar Switch 2 directen som hålls 2a april har du helt rätt Mindre än två veckor kvar nu bara! Sen blir det årets höjdpunkt - tills konsolen lanseras såklart!
ah va det andra! Du ser hur bra koll man har!
ah va det andra! Du ser hur bra koll man har!
Hehe, svårt att hålla reda på allt men jag blev brännmärkt när de visade Switch 2 i januari och skrev ut datumet märkligt så jag trodde det var 4e februari directen skulle hållas och blev besviken när jag insåg att det var nu i april istället. Var samma sak förut när Tears of the Kingdom och Switchen skulle släppas - deras annorlunda sätt att skriva datum förvirrar och skapar hopp som snabbt skjuts ned här. Och då kändes väntan jättelång - ända till april!!! - men nu är vi snart där och det kommer kännas som tidig julafton!
Vilken är den största?
VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)
Vilken är den största?
Summer Game Fest är nog den största, följt av PlayStation och Xbox.