Här är sommarens spel-events 2025

Robot
Här är sommarens spel-events 2025
Releasehästryttare

Allt annat än 4e april är orelevant just nu enligt @Gertzy

Medlem
Skrivet av Devan:

Allt annat än 4e april är orelevant just nu enligt @Gertzy

Vet inte vad som händer det datumet, men om du menar Switch 2 directen som hålls 2a april har du helt rätt Mindre än två veckor kvar nu bara! Sen blir det årets höjdpunkt - tills konsolen lanseras såklart!

Releasehästryttare
Skrivet av Gertzy:

Vet inte vad som händer det datumet, men om du menar Switch 2 directen som hålls 2a april har du helt rätt Mindre än två veckor kvar nu bara! Sen blir det årets höjdpunkt - tills konsolen lanseras såklart!

ah va det andra! Du ser hur bra koll man har!

Medlem
Skrivet av Devan:

ah va det andra! Du ser hur bra koll man har!

Hehe, svårt att hålla reda på allt men jag blev brännmärkt när de visade Switch 2 i januari och skrev ut datumet märkligt så jag trodde det var 4e februari directen skulle hållas och blev besviken när jag insåg att det var nu i april istället. Var samma sak förut när Tears of the Kingdom och Switchen skulle släppas - deras annorlunda sätt att skriva datum förvirrar och skapar hopp som snabbt skjuts ned här. Och då kändes väntan jättelång - ända till april!!! - men nu är vi snart där och det kommer kännas som tidig julafton!

Medlem

Vågar man hoppas på mer Witcher 4 till summer game fest? Samt nästa storspel från fromsoft? 😄

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Tack för listan! *bokmärkt*

Medlem

Vilken är den största?

signatur

VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)

Medlem
Skrivet av Workout51:

Vilken är den största?

Summer Game Fest är nog den största, följt av PlayStation och Xbox.

1
Skriv svar