Cristiano Ronaldo blir spelbar i fighting-spelet Fatal Fury: City of the Wolves

Robot
Cristiano Ronaldo blir spelbar i fighting-spelet Fatal Fury: City of the Wolves

Oklart om han kommer att ramla även när motståndaren missar.

#Fatal-fury-city-of-wolves, #Snk, #nyhetstips

Medlem

🤷

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Medlem

Efter ett slag så rullar han runt och håller i knät.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Efter ett slag så rullar han runt och håller i knät.

Det e hans ultimate. Motståndaren får rött kort o blir diskad.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Det ska erkännas att det vore skönt att ge gnällspiken* en örfil.

*Missförstå mig rätt, jag betraktar honom absolut som en av de topp 3 bästa genom alla tider. Men också en av de topp 10 divigaste, gnälligaste och mest filmande genom alla tider.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Hade aldrig för mitt liv ens gissat att denna karaktär skulle föreställa Ronaldo om det inte vore för tröjan. Den skitfula statyn som avtäcktes i Madeira känns ju närmast som ett foto i jämförelse.

Medlem

Ja jäklar. Det här tar "Guest character" till en helt ny nivå .

Medlem

Ja fotboll förknippar man ju inte direkt med fighting så mesigt som det är i VM etc där alllt handlar om vem som fejkar bäst och tilldöms straff. Fjollsport.. Hoppas som andra nämner att just rulla runt och hålla sig för knät implementeras på nåt sätt för Ronaldo!

Medlem

hoppas han är top tier. skulle vara skit kul att see Cristiano Ronaldo vinna EVO lol

Medlem

Fasiken, jag var ju pepp på det spelet innan.
Vill inte hjälpa bygga den mannens ego. ”Shit, vad bra spelet sålde. Måste varit pga Ronaldo”

Medlem

SNK ägs av saudiska staten . Ronaldo spelar i saudi…sammanträffande? Inte oväntat

Medlem

Detta är kanske mest märkliga crossover jag har nånsin sett

1
Skriv svar