Rykte: Titanfall 3 kommer under 2026

Robot
Rykte: Titanfall 3 kommer under 2026

Och kan utannonseras på The Game Awards.

#Respawn, #Titanfall-3

Medlem

Det vore fantastiskt med ett äkta Titanfall 3. Verkligen längtat sen tvåan, så otroligt tungt spel. Hoppas bara inte EA får för sig att släppa det samtidigt som CoD och Battlefield, som de gjorde när de släppte tvåan bara för att sen inte förstå varför Titanfall 2 inte presterade som de hade tänkt sig.

Medlem

Jaaaaaaa!
Hoppas det blir en minst lika bra story del som 2an. Fortfarande en av dom bästa jag spelat

Medlem

Jaaaa!!! Fucking jaaaaa!!!!

Medlem
Skägg.
10 Chambers

My titan is ready

signatur
Inaktiv

Hell yeah sign me up

Medlem

Hoppas fokus ligger på MP delen. Tvåans MP var riktigt bra, de kan slänga på en kampanj men pumpa in resurserna i delen som får spelet att leva länge!

Medlem

Körde ett gäng timmar Titanfall 2 multiplayer förra året igen. Rörelsen är fenomenal och gunplayet känns fortfarande jäkla trevligt! Jag tycker Titanerna är ett OK och kul tillägg, men gillar det främst för dom förstnämnda delarna.

Släpps det ett riktigt välgjort och matigt Titanfall 3 kommer jag köpa det.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag förhandsbokar direkt. Har aldrig gjort det förut, men det här blir min första.

Medlem

Titanfall 2 multiplayer var så grymt roligt, hoppas det blir lika roligt på 3an

signatur

PEACE✌️

Medlem

Äntligen! Både ettan och tvåan är utan tvekan dom bästa SP fps spelen sen första fear!

Längtar som fasen och hoppas innerligt att SP håller samma kvalité! Skulle va intressant om dom även gör någon form av hoppling med apex (bara det inte påvärkar grundspelet)

Medlem

SP i Titanfall 2 var rätt mäktigt, men med tanke på Apex och att de utspelar sig i samma universum blir man ju en aning fundersam på om vi kommer få en helt annan tolkning och ton i T3, hoppas inte så är fallet och att det blir värdigt föregångaren.

Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Trevligt! Om det är ett dugg likt Titanfall 2.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Nintendo kan säga vad de vill men det här var veckans nyhet.

Medlem

Smart av EA att konkurrera med sig själva och nya Battlefield och sen skylla på att Titanfall serien inte säljer tillräckligt.

Medlem

det kommer bli bra, ta det lungt bara, andas. Detta är bara ett rykte. Det behöver inte stämma. Men....om det gör det.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Silksong 2025 och Titanfall 3 2026, låter för bra för att vara sant. Vågar knappt hoppas!!!

1
Skriv svar