Ubisoft "censurerar" plötsligt nakenhet i Far Cry 4 – ett misstag
Vilket bekymmer. Får inte se en naken animerad kvinna i ett spel på datorn. Bästa som hänt sen falukorven kom. Snacka om att man måste vara otroligt ensam.
Ganska tragiskt när man tänker efter .
Hade du skrivit samma om det ex var en burka på kvinnan för att det var saudi versionen av spelet som blev globalt? Att behöva dölja kvinnor i spel är ju lite b oavsett om det är hennes ansikte eller tuttarna. Är ju snarare de som ser till att de behöver döljas som är tragiska.
Vilket bekymmer. Får inte se en naken animerad kvinna i ett spel på datorn. Bästa som hänt sen falukorven kom. Snacka om att man måste vara otroligt ensam.

Det är dock inten bristen på nakenhet som är problemet, utan att det är ytterligare en påminnelse om att folk inte längre äger sina spel.
Själv har jag numera helt skurit mig av alla nya spel och titlar, där man inte längre själv har full kontroll över utgåvan/installationen. Bara fullständiga fysiska utgåvor och GOG eller liknande, som gäller nu.
Nu tror jag att du väljer att vara trångsynt och tjurig med flit Om du lyfter blicken lite och ser på saken från andra perspektiv finns det flera uppenbara nackdelar med den här typen av förändringar. Som tur var handlade det ju inte om att en ny ägare av utgivaren påtvingade censur i redan släppta titlar, vilket var vad man inledningsvis spekulerade kring.
Hahahah 🤣🤣
Hade du skrivit samma om det ex var en burka på kvinnan för att det var saudi versionen av spelet som blev globalt? Att behöva dölja kvinnor i spel är ju lite b oavsett om det är hennes ansikte eller tuttarna. Är ju snarare de som ser till att de behöver döljas som är tragiska.
Jag skiter i vilket om jag ska vara helt ärlig. Har bara aldrig riktigt fatta den nakna delen i spel faktiskt.
Jag skiter i vilket om jag ska vara helt ärlig. Har bara aldrig riktigt fatta den nakna delen i spel faktiskt.
I detta fallet gissar jag att det ska vara någon slags exotisk kvinna i en hydda ( kanske har fel har inte kört spelet ) inte ovanligt med barbröstade kvinnor i sådana miljöer runt om i världen.
Vore ju en helt annan sak om prinsessan och Mario hade en naken sexscen efter varje bossfigth i Mario Odyssey.
Men tror inte så många brydde sig om att se tuttarna. Utan mer principen att de av någon anledning blivit censurerade.