Första ordentliga gameplay-trailern för Cronos: The New Dawn

Robot
Första ordentliga gameplay-trailern för Cronos: The New Dawn
Medlem

I en första anblick ser det bra ut. 👍😱

Medlem

Pepp! Scifi-skräck är aldrig fel

Medlem

Verkar riktigt lovande, hoppas det blir bra. Mer mörk sci-fic av kvalite behövs verkligen!

Medlem

Spelat alla Bloopers spel o de har alla sin charm. Detta är ett måste för mig!

Medlem

Ser intressant ut! Är dock livrädd för allt som heter skräckspel, skräckfilm osv, så får väl se hur det blir med det här. Har precis börjat tackla Alan Wake 2 och det är kämpigt bara det haha.

Avstängd

Ser bra ut. De gjorde ett fint jobb med Silent Hill

Medlem

Har känslan av Dead Space. 👌

Medlem

Detta ser riktigt intressant ut... riktigt snyggt och atmosfäriskt.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Fräck trailer.
Men lite för snabbt klippt man hinner knappt reagera på det man ser.. bara blink blink blink

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Fick känslan av att de kopierat fiender och liknande från Dead Space och Resident evil men gett dom ett annat utseende, det känns också som de delvis skapat något unikt. Vill gärna spela ett spel som hämtar inspiration från tidigare nämnda spel bara det inte känns som en kopia med ett annat utseende. Kanske blir ett köp, då mycket när det gäller underhållning senaste åren känns som kopior av original så blir det avvaktande med köp tills recensioner finns men hoppas det blir ett bra, välgjort och kul spel.

Medlem

Detta är ett måste

Såg bra ut, men inget utöver det vanliga. Dead space satte ribban (vilket ändå egentligen bara var Resident evil 4 i rymden). Callisto protocol var en tapper klon och Cronos ser ut att vara på samma nivå. Givet köp, men hoppas det tillför något vi inte redan sett.

Medlem

Fick ett rejält sug att plocka upp Remnant II igen av trailern. Inte fel det heller!

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det ser riktigt nice ut! Jag älskar spel med atmosfär

Medlem
Skrivet av DieZe:

Ser intressant ut! Är dock livrädd för allt som heter skräckspel, skräckfilm osv, så får väl se hur det blir med det här. Har precis börjat tackla Alan Wake 2 och det är kämpigt bara det haha.

Då får jag rekommendera survivorn Green Hell...jag menar, hur läskig kan en realistisk djungel vara?

1
Skriv svar