Påsk-spelhelg med jobbiga svamp, klassnytt och gladiatorspel
The Last of Us 2 till PC blir det
Funderade på det också. Testade, men det fungerade inte så bra på min dator. Kom sedan på att jag har spelet till PS4, så jag köpte uppgraderingen till PS5 och tänker spela där istället. Gillar egentligen inte skjutspel med handkontroll, men nu får det väl ändå vara dags att lära sig.
The Last of Us 2 till PC blir det
Glöm inte pausa Onedrive medans du spelar bara. Annars kan man förlora saves.
Själv ska jag lira klart HL:Alyx för tredje gången.
Fantastiskt roligt.
Funderade på det också. Testade, men det fungerade inte så bra på min dator. Kom sedan på att jag har spelet till PS4, så jag köpte uppgraderingen till PS5 och tänker spela där istället. Gillar egentligen inte skjutspel med handkontroll, men nu får det väl ändå vara dags att lära sig.
De har gyro sikte, testa det
Svär mig igenom sista bossen Ozma i First Berserker Khazan Hatar när en boss har flera faser och blir lite tuffare i varje och själv får man inte några livs ampuller tillbaka utan får snällt finns dig tugga asfalt varje gång
Fast jag borde vara glad då jag hela tiden inte trott skulle klara mig så långt ,,,,,men vad f#n vill ju spöa driten ur även den sista bossen 👺👺
Bionic Bay
Berätta gärna vad du tycker när du testat sen! Gillade det jag spelat hittills.
Ingenting, som vanligt. Sonen har visserligen med sig Switch till farmor, men den kommer det nog mest spelas på i bilen på hemvägen.
Blev precis klar med Avowed (gillade det!). Nu står det mellan Atomfall och Titanfall 2
Hade valt Titanfall 2. Fantastiskt bra spel. 3:an är på G har jag hört.
Blev precis klar med Avowed (gillade det!). Nu står det mellan Atomfall och Titanfall 2
Titanfall 2 punkt! Finns inget att fundera över.
Berätta gärna vad du tycker när du testat sen! Gillade det jag spelat hittills.
Spelat en stund och det verkar bra. Likt
Limbo men med lite egna ideer
Edit: spelat mer nu och det är svårare än jag trott. Spelar bara korta stunder, risk jag slår sönder PS5an annars
Baldurs gate 3 (PC) För att testa "The final update" Patch 8 och de nya subklasserna. Spelet kan anses färdigt nu.
Distant Worlds 2 (PC) För att testa nya "Tactics" updaten.
Xenoblade Chronicles X: Definitive edition (Switch) Fortsatt utforskande av Mira.
Bonus pga långhelg:
Final Fantasy VIII: Remastered (PS4, spelat på PS5Pro) av nostalgiska skäl.