Påsk-spelhelg med jobbiga svamp, klassnytt och gladiatorspel

Medlem

Fortsatt Star Wars: Outlaws. Vill få allt klart tills det nya DLC:t kommer

KoP
Medlem

Crime scene cleaner.

Medlem
The Last of Us PArt II Remaster
Skrivet av Holonyaa:

The Last of Us 2 till PC blir det

Skrivet av B-itta:

Väntat flera år på att få spela Last of Us 2 på PC. Hade sky höga förväntningar och jäklar de nåddes med råge. Mästerverk till spel, regin, atmosfär, grafiken, karaktärerna. Ser så fram emot att spela vidare.

Klarade ut det precis nu
Håller med föregående.

Wow, vilket spel. Bland det bästa jag spelat

Medlem
Skrivet av CHRIIM:

Klarade ut det precis nu
Håller med föregående.

Jättebra, men jag mådde dåligt av det. Vet inte om jag vill spela nåt sånt igen.

Medlem

Spelade igenom Half-Life: Alyx igen. Om man behöver en anledning för att skaffa VR så är Half-Life: Alyx det. Har man VR men inte spelat det så har man gjort fel.

Medlem
Skrivet av Scarra84:

Spelade igenom Half-Life: Alyx igen. Om man behöver en anledning för att skaffa VR så är Half-Life: Alyx det. Har man VR men inte spelat det så har man gjort fel.

Det är som när man säger att man gillar spel men inte har spelat Breath of the Wild.

Medlem

Fortsätter i Wasteland 3 på PS5.

Hade glömt bort hur svårt det kan vara (spelar på Ranger-nivån). Det är en del rng som kan ställa till det men det mesta hänger på hur man spelar förstås, och inte minst vilket slags team man sätter ihop. Nu har jag blivit varm i kläderna och nu flyter det på. Fantastiskt kul spel!

Medlem

Målet är att spela ut Spider-Man 2

Skrivet av scaryfoot:

Det är som när man säger att man gillar spel men inte har spelat Breath of the Wild.

Du menar som 80% av alla gamers därute, då?

Medlem
Skrivet av CHRIIM:

Klarade ut det precis nu
Håller med föregående.

Jo det är ett riktigt bra spel! Spelat igenom det 2 gånger på Ps4 sen innan och nu på PC. Galet snyggt med förövrigt!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Du menar som 80% av alla gamers därute, då?

Exakt! Gör rätt, inte fel

Skrivet av scaryfoot:

Exakt! Gör rätt, inte fel

I mean you're not wrong

Medlem

Jag är lite sent ute men så vet jag aldrig heller till 100% vad jag kommer att spela. Det blev Hades på Switch och Sea of thieves på PS5 och lite Helldivers 2. Och som vanligt Slät the Spire innan jag ska sova. Ska försöka spela mera Advance Wars 1&2 och Zelda Link's awakening på Switch innan Switch 2 kommer. Men tiden börjar bli knapp.

12
Skriv svar