FZ High Score – gissa betyget för Clair Obscur: Expedition 33

Robot
FZ High Score – gissa betyget för Clair Obscur: Expedition 33

Hur bra tycker kritikerna det nya rollspelet blir?

#clair-obscur-expedition-33, #fz-high-score

Medlem

Jag lade mig på 86, jag är hoppfull.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag lade mig på 86, jag är hoppfull.

82 här. Tror det kan bli riktigt bra men la mig lite lägre då en del recensenter lär klaga på turbaserade strider och på karaktärsdesignen.

Medlem

Kör på 80.
Fan jag ligger helt okej till denna säsong hittills. Fått mer poäng på 2 spel ä vad jag fick på hela säsong 1

Medlem
Medlem

Tippar på 85. Kanske i överkant, sällan nya IPn får högt direkt. Men jag vägrar lägga mig lägre eftersom jag för egen är väldigt hajpad

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Dödgrävaren

Känns som detta verkligen kan hamna var som helst, på ren presentation så tror jag det plockar några gratispoäng... hade satt 70 men ökade till 75 precis.

Medlem

Gissar 82

signatur

PEACE✌️

Medlem

91 Tror detta blir en favorit för många

Medlem

95

Lets go! Lite överhypad för detta tror jag... hehe

Medlem

82 tror jag och 4 av 5 på FZ.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

har gissat på 83, hoppas det blir bra då jag redan förbokat och är riktigt hypad för detta spel

Medlem

77, tror stridssystem kommer att dra ner det.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

FM-guru
F.d. Sisyr

Tog 85 i slutet av mars (?) när man kunde börja gissa, men ska kolla lite närmare och spika på påskdagen!

Medlem

Jag höftar en 83.

Medlem

Ett spel alla kriteker kommer ge höga betyg, men få gamers köpa. Det är fullt av grymma spel som man försöker hinna bli klar med, så detta game är ett kritikerrosat spel som de flesta kommer skippa.

Medlem

Känns som det här kommer få samma psuedo-hype som Dragon Age: Veilguard, men sedan tokfloppa. Mängden stutter och kass VO gör att det känns... inte bra.

signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Gissar på 69

Medlem
Medlem

luktar 83 lång väg

Medlem
Medlem

Jag tror 89, tror det blir en hit

Testpilot

79 kommer gå bra men alla är inte med i båten.

Skribent

Drog till med 82. Ingen vidare koll på spelet men ser ju rätt bra ut av det man fått se. Gissar också att några recensenter kan bli positivt överraskade eftersom det är ett debutspel, och därför kanske sätter betyg lite i överkant.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Undrar om Oblivions släpp idag gör att detta kommer i skymundan 🤔

1
Skriv svar