Vilket spel vill ni se "oblivioneras"?

Releasehästryttare
Skrivet av Monki Rauklund:

SKYRIM 💀 börjar ju ändå vara dags för en ny release av det spelet igen

Skrivet av Majoren:

Äntligen!

Ni skojar, men med tanke på hur bra Oblivion säljer så lär en liknande version av Skyrim dyka upp om 3-4 år!

Frågan är om det kommer innan 6an eller ej.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Men då tror jag nästan att det hade behövts en remake. Eller? Oblivion har ju ändå ok fysik. Morrowind har ingen fysik vad jag kommer ihåg. Hade nog i och för sig sett lite roligt ut i UE5

Tänker det samma, att combaten inte hade känts bra om de inte gjort något drastiskt åt den. Och ja fysiken hade jag missat.
Det är nog mycket mer arbete som hade krävts där...

Men Jäklar vad jag vill ha ett nytt Morrowind. Lite omständigt att gå tillbaka till idag. (Men älskar det ändå)

signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

SKYRIM 💀 börjar ju ändå vara dags för en ny release av det spelet igen

Tja, det har ju en del år på nacken nu, så om det skulle få samma behandling som Oblivion-remastern skulle inte jag bli ledsen iaf.

Releasehästryttare

Ai har verkligen kommer en lång väg när det gäller video generering, satan va snyggt detta är:

Medlem
Skrivet av FilureN:

Tänker det samma, att combaten inte hade känts bra om de inte gjort något drastiskt åt den. Och ja fysiken hade jag missat.
Det är nog mycket mer arbete som hade krävts där...

Men Jäklar vad jag vill ha ett nytt Morrowind. Lite omständigt att gå tillbaka till idag. (Men älskar det ändå)

Ja striderna var lite slumpade va? Typ att man var tvungen att levla upp en kategori av vapen för att träffa varje gång även om man siktade på fienden.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ja striderna var lite slumpade va? Typ att man var tvungen att levla upp en kategori av vapen för att träffa varje gång även om man siktade på fienden.

Ja det var väl typ baserat skillsen man hade om man träffade eller inte och om det blev critical damage. Och sen också på vapnets damage plus random modifier number och fiendens armor rating. Eller nått sånt.

signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Syphon Filter

Medlem

Rdr2, så man får 60fps på konsol någon j***a gång

Medlem

Legacy of Kain Blood Omen

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Morrowwind hade varit coolt
Även Fallout 3 och new vegas.
Skulle vilja se en ny tappning av KKND2. Ett rts spel, men skulle vara coolt o se det i modern 3D grafik

Medlem
  • Star Wars: Jedi Academy

• Grim Dawn

• Dungeon Siege

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
  • Star Wars: Jedi Academy

Åh, yes, please!

Medlem
Skrivet av noyart:

Morrowwind hade varit coolt
Även Fallout 3 och new vegas.
Skulle vilja se en ny tappning av KKND2. Ett rts spel, men skulle vara coolt o se det i modern 3D grafik

Åh, de ljuva KKND spelen!

Pong med HDR skruvat upp till max.

Medlem

Förutom tidigare nämnda Morrowind så hade ju Metal Gear Solid 1 suttit fint!

Medlem

Morrowind vore onekligen roligt att återvända till, men då jag inte spelat de två första skulle jag gärna se dem i ett paket också!

12
Skriv svar